Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 552 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 1/4

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eija
0

Oj, vad jag är glad, för idag fick jag brev om att det skulle komma några med en liten omplaceringshund och hälsa på till lördag, jag har nämligen satt mig på en lista för det. nu skall vi bara se att min tuss och den kommer överens…spänningen är ooooolidlig..

Jane-Lyzell
0

Tråden "Vem du är - gör skillnad!

Tack alla - för den inspirationen!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[kvasthilda1972]
0

Min kära kusin Malin73 har blivit medlem här på ÖN, jag har länge velat haft kontakt med henne men varit lite feg.. Nu äntligen har jag fått det! Det gör mig lycklig!!! Hmm sen jag börjat öppna upp mig mera inom detta så har jag blivit mera känslomässig, glädjen känns starkare nu än förr!!! Ha en fin dag och glöm inte att skämta lite…Glad

TantAlma
0

Idag har jag klarat av 3 timmar på jobbet, inte illa efter en sjukskrivning som har pågått av och till sedan 2005.

xinluo
0

#4 Spontant måste jag säga att jag blev glad för att TAnt Alma klarade av 3 timmar på jobbet…tänkte skriva annat men valde att skriva detta….kram till dig Alma

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

NancyAlke
0

Härligt Alma! Har själv varit där och vet att det känns underbart när man märker att man är på G… Heja på till dig och en massa styrkekramar till nästa arbetsdag Flört

För övrigt räcker vädret till som glädje och inspiration i dag…

Opal
0

Solen har gett mig glädje idag. Plus alla mina skrattanfall på mitt arbete.

[Hellas]
0

#4 Underbart Alma, så jag säger oxå att min Glädje och inspiration idag har varit Almas berättelse

Lionadh
0

Jag är glad över att…

Efter regn kommer solsken. Flört

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Spiriteye
0

VÅREN ÄR KOMMEN!

Det är helt underbart att våren äntligen är kommen. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Sen känner jag mig sååå upplyft å glad efter en helg med underbara möten och kontakter. Hade en gruppseans i fredags och sedan var det mässan i Sthlm i helgen. Allt detta var helt underbart och härligt! Även fast jag är rejält trött och sliten idag så är jag glad upprymd och hög på energi!

Kram till er ALLA!

EwaKristina
0

Just nu är min glädje aldeles "yrslig"Kvalserien pågår och Mora IK tog ledningen över Leksand med 4-3….Hua, 10 minuter kvar av matchenFot i munnnen

sven-g
0

Jag är så glad att Mora vann, då får vi nog ingen höjning av komunal skatten i Leksand. Och sen har det varit underbart väder i dag. Och så detta som grädde på moset hurra hurra.

xinluo
0

Idag har jag fått en "singel rose" från min mamma som finns i andevärlden…+ lite mer som gjorde mig glad och tårögd…

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Manni
0

Hela dan har varit underbar! Solen värmde, jag har planterat om blommor, blivit bjuden på god middag, varit på författarsamtal och fått fina presenter. Plus ett meddelande i garaget (från ovan?).

Natteb
0

Dagens glädje och inspiration till kropp och själ har varit att sitta på en udde, vid en lägereld i solen, lyssna på tystnaden, lyssna till sig själv, ett gott samtal med en god vän, och kaffe kokat över elden, solat sig och fått tiotusen fräknar.