Tillbaka
Nu sitter jag här igen och ser att det är 5 sidor att läsa alla inlägg, nej alla kommer jag inte att gå igenom just nu iaf :) Jag ser att det har tillkommit många nya medlemmar under helgen, jättekul att ni har hittat hit och jag hälsar er alla varmt välkomna hit!
Helgen har varit helt fantastisk!
Fredagens demonstration med Anders och Lisbeth var kanonbra, alla var oerhört glada och nöjda. Lördag och söndag har det varit kurs och likadant där så var alla glada och nöjda. Jag är så enormt tacksam och glad för att Anders och Lisbeth åkte den långa resan hit upp så att dessa personer fick dessa möjligheter. En glad, varm och inspirerande helg har det varit :)
Tusen Tack Anders och Lisbeth, varma kramar till er båda!!!
Tusen Tack och varma kramar till Marie och Arne för all hjälp!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Härligt att du haft en sån bra helg Elisabeth!! Kram

Välkommen hem igen!
Det låter härligt, Elisabeth! Välkommen tillbaka!
Vad härlig helg du har haft. Vad kul!! Och skönt att se dig igen..lite tomt utan dig…*S*

Välkommen tillbaks, Elisabeth!
Okaire Nasai, Elisabeth-sama! Välkommen hem! 

Välkommen tebax! Roligt din helg varit så bra!
Välkommen tillbaka Elisabeth. :-)
Ja välkommen tillbaks.Så kul att helgen blev lyckad.
Välkommen tillbaka till "verkligheten" !
Låter som att du haft en helt underbar helg och du kanske behövde lite "semester" från forumet och oss också 
Välkommen tillbaka, vad roligt att helgen blev lyckad.
Välkommen tillbaka, vad härligt att höra att du har haft det bra :-)

Elisabeth,jag förstår att du haft en härlig helg.Det brukar vara så jäkla kul o trevligt att ha Anders o Lisbeth,på både seans och kurs!De kommer till Dalarna vecka 41 igen,och här står man med kramen och bara väntar
Kram på dej,vännen!!
Skoj att du har haft en sååå underbar helg!! Välkommen hem gumman 
Krammmmmmmmmmmmmmm
Jag såg att de kommer till karlskoga och har seans den 14 april.
Jag funderar skarpt på om jag då ska passa på att gå på min första seans i hela mitt liv.
Då ska jag även dra med mig familjen har jag tänkt fast jag vet ju inte om de har tänkt det jag har tänkt (läs bestämt)
Jag kan bara bekräfta att det varit en TOPPENHELG, på alla sätt och vis.
Kram till er alla som medverkade till att helgen blev så bra som den blev.
En extra kram till Arne, som kämpade så tappert i köket.
#16 Eftersom jag var på Lisbeth och Anders sean på fredagen, (och den var hur bra som helst) så rekommenderar jag dig Hellas att gå på seansen i Karlskoga. Tror inte att du kommer att ångra dig!!
Kram Karin

Välkommen tillbaka!!! :)

Roligt att din helg blev lyckad
Välkommen tillbaka Elisabeth, jag skall gå på storseans med Anders i maj på Ramsbergsgården är det bestämt, måtte jag få vara bra då…annars får väl jag se till att någon bär mig dit…
….

Välkomen tillbaka. önskar dig en fin fin vecka.

Ja, det var en bra och givande helg med aha-upplevelser, glädje och intressant information.
Jag är jättenöjd!!!.
Roligt
har vist hänt mycket hos många denna helgen!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Bra Elisabehet!!DEt käns alltid bra när allt fungerar..O det är roligt att det är många nya som har hittat hit..Ha det nu bra Elisabeth o ta det lungt..Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hej.
Vill tacka Elisabeth för en trevlig helg och bra arrangemang. Vi ser varmt fram emot nästa besök (22-26 oktober) i Backe.
Önskar också alla kursdeltagarna ett stort LYCKA TILL! i er fortsatta utveckling. Träning ger färdighet.
Kramar Anders & Lisbeth