Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 1076 ggr
chik
0

Mässa

Fjärås bygdegård är det Mässa i morgon 29/3Kl 10-17.Med lite av varje.  Är det någon mer här inne som skall dit? Bara en undran.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anna-H-K
0

Vart ligger Fjärås?

chik
0

Skrattande  Kungsbacka mot Varberg o pytte lite inåt landet..

chik
0

Skrattande Ingen???

chik
0

Förvånad Ja det var ju tråkit att ingen här inne gav sig till känna..

Mässan i Fjärås var bra o trevlig, mycket folk o många saker att lära o titta på, sianser o föreläsningar o det kostade bara en symbåliska suma, så det kostade inte skjortan…det var en man Stefan Guzikowski som berättade om vad han gjorde o det var intresant

** DESTINY CARDS..Googla på det,det var mycket intresant.Lena**

Denna kommentar har tagits bort.
[Hellas]
0

#4 Kul att det blev en lyckad mässa.
Stefan Guzikowski har varit här som gäst vi har ställt en hel del frågor till honom men vi har ännu inte fått svar Förvånad.

#5 Onda krafter tror jag inte på överhuvudtaget.

signemo
0

Oj har det varir mässa i Hallnd. Hur var det berätta. Är nyfiken

Var rädda om varandra

chik
0

OskyldigKnirken1. jag vet inte om jag läser din skrift fel, men sianser är inte faliga.O vist det var några som fick hälsning från andra sidan.Men farligt är det inte..

Skrattandesignemo..Jag skrev lite här uppe hur jag upplevde mässan..Det hadde varit kul om man hadde kunat träfat någon här i från.Då hadde man ju fått en bild..Men jag är nöjd med min dag..

sven-g
0

#5 Nu tycker jag att du är ute på en vansklig cykel tur, dessa saker är inte att jämföra med varandra. I det ena bjuder du in vem som helst, men ej i det andra. Och det hjälper inte alltid med Tilllåtelse av min skapare och i namnet av, och i kraft av.

[Hellas]
0

#10 Ja du, jag har läst dina egna erfarenheter och jag måste få lov att säga att du i denna tråd jämför pest med solsken.
Dvs. "Anden i Glaset" med Mässor och Seanser.
Det känns som om du är lite på fel forum när du avråder från just Mässor och Seanser med tanke på att dessa faktiskt annonseras här och även diskuteras livligt i väldigt positiv anda.

Vilka demoniska erfarenheter har du av mässor och har du även varit på Seanser och ghort några veenskapliga tester?
Jag är bara nyfiken.
Fast å andra sidan, det kanske är bättre att du blir medlem här och startar en egen tråd och berättar.
Å självklart är valet fritt men samtidigt skräms många av sådant som du skriver och som saknar verklighetsförankring.

Knirken1
0

"Saknar verlighetsförankring" ??!! +"Demoniska erfarenheter" !! öh.. Jag har inte ens nämnt ordet demon i mina inlägg. Ordet ingår i en annan tråd visserligen. De är ej mina. Kolla mina inlägg istället, & så hörs vi sedan igen. Upplysning från erfarenheter kan väl inte vara helt fel ?! 

- Sorry! jag kanske kan verka lite "tråkig" som berättar det jag gör (v.g & läs gärna det först, Hellas). Tråkig, tråkig. Nåja! Dock bevakar jag allt "skumt" då det ej kan vara förbjudet att göra så. Det är väl ment, då mina erfarenheter är som de är. Dvs påtagliga +har skrämt mig innan jag förstog att bemästra "problematiken". Alla är tillåtna att redogöra för sina egna erfarenheter även på denna sajt. Frivilligt för alla är också att bry sig, även om mina erfarenheter naturligtvis.

Känner ibland dock för att sluta bry mig, men ett inre driv i mig förbjuder mig att "inte bry mig". Förmodligen någon outgrundlig kraft kanske! Ha det gott /Kn1

sven-g
0

Jag hoppas att du får frid i din själ, så att du förgäter fulheten för allt det sköna som Evert T. skriver.  För tyvärr är sanningen alldrig svart alldrig vit den är grå. Så länge man tillåter så finns onskan i ens själ.

chik
0

OskyldigKnirken!!Goda råd är bra att få..Men som du lägger fram dom så ser inte jag det som välmenta råd..

Hellas förklarar ju bra.O om du tycker att Mässa o Seanser låter, är farligt så tycker du det..Men då har du nog varit på felställe, för det är en bart intresant o det är upp till var och en om man tycker att man blivit lurad…Så nu tar vi det Lugt..Ha en fortsat trevlig kväl.Lena

[Hellas]
0

#12 Nej självklart, du skrev Onda krafter, inte demoniska, du har helt rätt Sorry för fel ordval! Jag uttryckte mig plumt och felaktigt
Men jag är ändå intresserad av dina varningar i denna tråd som handlade om en mässa. Du behöver förstås inte berätta men det är ju bra om du kan dela med dig om dina erfarenheter.
Vi vet redan dina erfarenheter gällande Anden i glaset.

- Dina erfarenheter gällande:
Mässor, vilken typ av Ondska har Du mött på samt hur många mässor har det hänt på?
- Dina erfarenheter gällande:
Seanser, vilken typ av ondska har Du stött på samt hur många seanser har det hänt på?

Knirken1
0

Hej! igen, chik & Hellas! Jag har fundrat lite på hur jag skriver och var. Mina erfarenheter kan ju ha lärt mig lite fel förståss, eller att bilden jag har, har färgats onödigt mycket av just "glaset-grejen", (mitt inlägg som Ni kanske läst).

Hellas menar att jag ev skräms med det jag skriver. Okay! Jag lämnar denna tråd & så diskuterar vi via brevlådan/Inkorgen (mellan Artiklar & Inkorg uppe till vänster). Lugnast så kanske.

Problemet med mig är att jag tycker om konstruktiva diskussioner & är relativt envis som person + nyfiken. - Bygger mina uppfattningar på just diskuterande & egna erfarenheter. Är jag på rejäl teori-kollisionskurs med någon så vill jag ej irritera. Då tystnar jag hellre, och "bråkar" inte mera.

- Ber härmed om ursäkt. Skrämmas i onödan ska vi inte göra. Somliga har lätt att bli mycket skraja. Jag ser allt (tex "övernaturligt grejs", allt dylikt som "icke upptäckt fysik". Dvs ren vetenskap egentligen men dock ej bekräftad, "vedertagen". d.o. Vi tänker positivt & i trevlig anda, & kör på det.  Ha det gott /Kn1