Vad ser du?

Det känns som det är något som skett under natten och kommer fram i gryningen… Jag hör en massa ljud (vet ej vad för slags ljud) på natten och på morgonen är allt tyst… stilla… färdigt…
Vet dock inte vad som har hänt och vad det rör sig om.

Ljud hörde inte vi men kan relatera till det, fick väldigt fysiska o tydliga intikationer till personen som tydligen råkat ut för något här.. ( det var tydligt på sättet den personen kom igenom till mig o efter en del efterforskningar har vi kunnat styrka mcket av det)

var det en ung tjej?

Det du säger om natten känns som det vi fick, det kulminerade vekligen runt halv ett på natten

Så som jag fått till mig så ja, en ung tjej…

Det känns som hon kände en stor rädsla… hjärtat slog snabbt… sedan var det klart…

Jo hjärtat slog snabbt i panik, men som jag upplevde den kvällen vi var där så tyvärr inge snabb övergång

Det jag menade med "sedan var det klart" var inte att det gick fort… Det känns mer som "äntligen var det klart"… för det känns som att rädslan fanns där ett bra tag…

Oki, vet hur de menar, o det kan stämma även om hon inte valt det själv, har inte fått exakt om hon själv valde att gå över eller tvingades men hennes övergång var väldigt obehaglig