Lukt, Fot?
Jag ska berätta om nåt mycket märkligt. Hur kan det komma sig att jag plötligt kände en cigarett lukt när det inte finns någon i vårt hus som röker. Jag mådde illa av den och jag fixk ont i huvudet. En annan i vårt hus gick för att lukta för jag hade sagt till henne att jag kände lukten, men hon kände inte den. Innan när jag stog mot speglen och gjorde vid håret så såg jag typ en fot i speglen, typ som precis satte ner foten. Jag såg bara det främsta. Sen backade jag för att inte se. Men jag tittade igen så var det borta. Jag kunde ju ha ett i syne. Men cigarett lukten var så tydlig att det inte fanns en chans aatt jag inbillade mig.

Du kanske fick besök från andevärlden. Kan du inte komma på någon som rökte som är på andra sidan??

Jag ska tänka om jag kommer på nån:D jag vet en som rökte pipa, luktar det likadant?:D

Jag tycker att det luktar olika.
Konstigt det här med lukter, i mitt badrum kan det lukta olja ibland, när jag frågar andra om dom känner så gör dom inte det…då brukar jag tänka att jag kanske har besök av min gamla fästman som avled för över 18 år sen, han avled den 21/2-90 i en bilolycka, pappan till min dotter. Han var bilmekaniker, han levde i sitt garage kan man säga, det var hans liv…vi brukade skämta att när vi gifter oss, så blir det väl i garaget…bröllopet var planerat till Påsken -90, och nu medans jag sitter här o skriver så kom jag på att det var ju nu under påsken som det luktade igen….häpp…nu blev jag glad
, för det kanske var han…
Det är säkert någon som hälsar på. Hos mig brukar det lukta brandrök… som ingen annan känner av, men det är lugnt för pappa var brandman så det är bara han som tittar till mig 
Det är förresten ganska stor skillnad på pip och cigg rök, men om man inte är van att känna piprök så kanske man kan tro att det luktar cigg… Du får kolla om du kan få komma och lukta hos någon som röker pipa, den röklukten är mjukare och lättare att stå ut med… tycker jag i alla fall 
En annan odör uppkommer på konstiga ställen hos mig och även min dotter har reagerat. Först trodde jag på naturliga förklaringar men ju oftare man upptäckte den plötsliga odören insåg jag att nu är farsan här och skojar igen,, för att få igång min tankeverksamhet…
Alma

Nån mer?
då och då känner jag och min sambo av cigarettrök, vi tror att det är hans morfar som tittar till oss…
För ca 10 år sedan när jag jobbade natt på ett boende för senildementa som kom första natten avföringslukt lite då och då, jag letade överallt och hittade inget. Natt 2 så kom parfymdoft då och då och den 3:e natten så var det varannan avföringslukt och varannan parfym, då förstod jag att det var en eller flera andar som ville ha uppmärksamhet, jag bad dom skicka parfymdoften bara eftersom jag inte upskattar den andra sorten och det gjorde dom/den… Härligt!
Jag vet inte om jag harberättat om winerbröden förut, men i alla fall så bor min son och hans flickvän tillfälligt i ett litet rum bakom badrummet. En kväll kommer dom in iköket och säger att dom oxå vill ha av de nybakta winerbullarna. Jag stirrar förvånat, då jag inte kan baka sådana ens och undrar vart dom fått det ifrån. Jomen det luktar nybakade såna i badrummet, säger sonen. Men herreje du tror väl inte jag sitter på toaletten och äter bullar, blir mitt svar. Sedan gick vi dit alla 4 och stod nog där i den ljuvliga doften 10 min. Annars har vi ofta mammas parfym i rummet och avföringslukt vid min dator, som sonen påstår är mia katter fast han inte kan hitta nåt.
Det är inte roligt att sitta i den lukten.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Man bör tänka på om man bor i ett hyreshus..Att där luktar det från ventilationen.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jag bor inte i ett hyres hus, jag bor i en stor villa!

Putt
Jag bor i ett hus på landet! på sommaren kan det komma in dofter bl.a ko gödsel eller starka blomdofter,men inte nu.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#6 Du e allt go du Alma