Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: barnungdomar
Läst 2409 ggr
Ludvig1
0

Inte Tillgång

Hejsan!

Jag är lite irriterad för tillfället. Jag har ingen tillgång till kurser eller dylikt. Därför frågade jag här frågan: Hur får man kontakt med en specifik person? Jag fick svar. Men det var inte svar på min fråga utan det stog att de inte la ut svar till mineråriga. ja okej, jag är minderårig, men ni vet ionte om att jag tar sånt här väldigt moget, jag är inte rädd eller något. bara för att man är lite yngre ska man inte gömmas för verkligheten. Jag blev bara så sur. Ge gärna en åsikt, eller skriv om ni inte förstår.

[Hellas]
0

Men har du tittat i mediumlistan eller under Länkar.

Där finns ju en hel del medium att välja på som då även håller kurser. Om Du inte hittar någon direkt i din närhet kan du tex. gå in på Spiritual Life Development, där finns det även fler länkar till medium som just SLD kan rekomentera.
På samma sätt är det på Terry Evens sida "Creativ Express" det finns flera medium där som rekomenderas av Terry.

Men det finns även en åldersgräns gällande detta och jag tror inte det har med mognad att göra, vi vet allihop här att du är väldigt mogen :-).
Det handlar om att det är satt en ålder för att det ska finnas en sådan.
Fast jag antar att om föräldrar ger sitt godkännande så kanske det går ändå. Fast ärligt talat så vet jag inte hur strängt det ta är.

Clary
0

Om man är 12-13 år kanske det inte är dags att gå på kurser och en liten fågel viskade nåt om att det är i den åldern du är Ludvig1.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Ludvig1
0

Tack Hellas!

Problemet är bara att mina föräldrar hade skrattat åt mig om jag hade sagt att jag hade velat gå en sån kurs. Kanske inte skrattat precis i ordval men du vet nog vad jag menar:-). Nej jag förstår med att det finns en åldersgräns och det är ju inte induvidueller eller hur det stavas, hehe. När jag har blivit lite äldre ska jag gå en sån kurs. Ett problem till är att jag bor i en liten by och det finns inte så många. Den enda vi hade har flyttat:( Men tack för att du tog dig tid Hellas!

Zedd75
0

Ja jag säger inta att du inte vill lära dig Lungvig 1. Men det är mycket som man ska tänka på och kanse förstå när det gäller andlighet.

Många i din ålder tycker det är spänade och tufft att håla på med andlighet. Många lecker med anden i glasset men mer. Så det där att medjum och sånt har åldesgräns när dom lär ut jag förstår det mycket väll.

Mitt förslag till dig är att du väntar till du är 17 - 18 år och sedan funderar på det med kurrser och så.

Och om det är en på andra sidan som du vill ha ontakt med så ofts käner den det och tar kontakt med dig när tiden är mogen för det.

Istälet för att var arg så måste du först dessa personerna. dom som arbetar med det, dom vill inte säg här så här och här gör du för att dom är räda om dig.

så din tid kommer min vän. det är bar vänta och var här på forumet och lär lite här och där. det är mit råd till dig

MVH Zedd75

Ludvig1
0

Ja, jag vet Zedd75. Jag förstår det dära mycket väl. Det är deras val. Men jag menar bara att det är dumt att barn ska anses mindre redo för verkligheten än vuxna.

Zedd75
0

Det handlar inte om det Ludving 1. 

Atta var medjal är en gåva man har, jag tror att alla har det mer eller mindre i sig. Men när man är medial har man även ett väldigt stort ansvar, det ansvaret tro jag en på 12 -14 år har väldigt svårt och ta och se vad gärnseran går. Du vet att ingen mänsika kan bli fullärd medial. det fins alttid något nytt och lärasig. det är inte som att lärsig smimma när man kan det så kan man det. att var medjal kan även var faligt för ens om man använder det fel.

Medial och andlighet det är inget man leker med Och när man är i din ålder tästar man för det är spänade.

Jag själv skulle aldrig lär ut till någon under 18 år.

För jag anser att är man under 18 år så är man inte redo att ha den kontakten.

Sedan kan man ju var medial som barn se och kän höra skaker mm.

Mitt råd till dig en en gång är vänta din tid kommer

MVH Zedd75

Ludvig1
0

Jag förstår vad du menar. men du har bådew rätt och fel. Bara för att du har den erfarenheten att barn vill testa sker och ting för att de tycker att det är spännande, så behöver inte alla vara så.  Så du menar också att bara för att en kille som har hål i näsan har begått ett brott, så har alla andra killar med hål i näsan också det eller?

Jag vet att disskutionen håller på att spåra ur. Men jag vill bara säga vad jag tycker Zedd75

Zedd75
0

Nej det menar jag inte Lundvig 1. jag tycker med den diskutionen inte kommer någon vart.

Men säg så här skulle du var red att driva coh var ceff för ett stort företag med allt det som kommer med, lönr,anstälda som är misnöjda avtal regalr MM. jag tror inte det om jag ska var ärlig.

Det är ochså så med andevärden. jag var medjal redan vid 8 år man förstog det inte inan jag var 24 -25 år vad det handalde om.

Vist förskete jag med utforska den sidan för det var spänade och så. litte som jag ångrar i dag. jag vet var andevärden kan och inte kan och det vet dom flästa som är här med. Så därför är det så vi säger inte att du är omogen eller så. men vi vet mycke vad det handlar om. Vi är förskitga och vill inte inleda barn i det.

MVH    Zedd75

Ludvig1
0

OkejOkej, Det är så du tänker. Men människor är olika. ses