JAG ÖNSKAR JUST NU!
Jag önskar just nu i kväll att mina föräldrar (uppe i himmlen sen många år nu.)kom o hälsade på eller gav oss något synligt tecken som vi förstod eller kunde se o som vi verkligen fattade att det var från mina föräldrar.____Jag undrar om någon här kan bedja för att de ska komma (eller visa sig för oss) till oss?
Har du också sådana önskemål. För min del skulle det kännas bra om min morfar, svärfar och mina vänninor, gav sig till känna så att jag begriper. Gärna med goda råd Och det är väl kanske inte det lättaste att få mig att fatta.
Jag önskar verkligen att du får kontakt med de dina. Ha en fin helg
Var rädda om varandra

vad roligt att Ludvig1 har fått ett Tecken.Tack Signemo för dina ord.Jag önskar att vi båda får våra önskningar uppfylda.

hej på er..innan jag stängde ner här igår..så läste jag denna tråd…självklart jag oxå önska mig ett tecken…och visst fick jag det.klockan var nog vid tre inatt..vaknade av värken..la mig i soffan..låg i dvala höll på att somna in..då knackade det på fönstret i rummet…jag blev klarvaken…titta o titta..men såg inget..och tänkte oxå..ingen når upp till mit fönster utefrån..får jag har en städfirma under min lägenhet…så nog fick jag Tecken i natt…TACKAR DIG MIN ÄNGEL
Gick upp tidigt, värkte iarmen. När jag satt nere på kontoret och försökte logga in här. Lät det som det låg någon och sov ijämte datorn :-). .Det var inte käre maken. Var väl mitt huvud som sov och kroppen som var uppe :-)
Var rädda om varandra

Skulle okså villa ha ett