Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 624 ggr
NadjaFilur
0

Kan ej glömma!!

Jag har bott i en lägenhet där det var väldigt mycket energier. Över oss var ett ålderdomshem och Där hade mist 15 dött på bara de 3 år vi bodde där. Men när även mina små bröder 3&4 År gamla började känna av energierna. Började vi söka ny lägenhet. Nu har vi flyttat. Jag mår mycket bättre här. Men på kvällen tänker på allt som har hänt och då börjar jag känna mej iaktagen jag vet att det inget finns men det har skrämt mej så mycket Jag drömmer mardrömmar hela tiden kan någon hjälpa mej?

NadjaFilur
0

Glömde säga att jag känner en tjej som tog hand om en man bredvid oss Jag brukade vara där väldigt mycket. Denhär mannen var väldigt förståndshandikappad men väldigt snäll

NadjaFilur
0

Är det inget som vet?

bjarvamor
0

Skaffa dig en drömfångare om du inte har någon! Sedan jag skaffade min drömfångare för sex eller sju år sedan har jag inte haft någon mardröm. Kom ihåg att damma av den med jämna mellanrum. Jag brukar hänga ut min balkongen en liten stund så att dammet blåser iväg!GladNär du slutar drömma otäcka drömmar så försvinner även rädslan, och du kan slappna av! Lycka till!

Kerstina-61
0

Har du ingen vuxen i din närhet som du kan prata med om detta? Kram

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

NadjaFilur
0

#3 Ja! Det ska jag göra :)

#4 Ingen som jag kommer på direkt :/

NadjaFilur
0

3# Jsg måste bara berätta en ganska rolig sak..Jag har satt upp min drömfångare nu och för några nättersen drömde jag att jag skullr gå in inågot kontigt hus. Precis när jag skulle öppna dörren kom min drömfångare med mu och ögon och allt och tog med mig till himlen. Det var en härlig dröm :D