Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 920 ggr
Anina
0

Dröm?

Jag min man min syster och hennes två barn var på semester hos pappa som vi åkte till varje sommar. han är nu borta sen -06.Han hade en liten tvåa så i fick bädda lite varstans, jag och min man sov på golvet i vardagsrummet, jag hade svårt att somna låg och läste länge.Drömde att jag letade efter nånting och vaknade av att jag var kissnödig och hör pappa svara att den ligger i skåpet högt och tydligt, jag går upp och kollar men han snarkar för fulla muggar. Vad var det har undrat flera gånger???

ewapewa
0

Häftigt! Jag vet mediala vänner till mig som haft besök av min själ om nätterna, fast jag inte vet att jag varit ute och flaxat, kan det vara något sådant? Att du mötte din far på en annan frekvens?

Kram Ewa

Anina
0

Hur menar du då? Ewa Han levde ju då.

Kram Anina

Anina
0

En annan dröm jag hade nu i påskhelgen var att en svart stor hund hoppade upp med tassarna på bordet och skällde ordentligt han hade något att berätta för mig som var viktigt men jag vaknade och fick inget svar. Till saken hör att jag var borta hos kompisar under påsken och hon har en stor vit hund och hennes man har altzeimers sjukdom. Jag tror att hunden ville berätta att det kan börja brinna för han var svart och att dom måste fixa brandlarm? Vad tror ni? Ringde kompisen för säkerhets skull och varnade. Hon hade inga batterier i brandvarnaren som låg i byrålådan.

[Hellas]
0

Jag tror att ni pratar om UKU!
Man kan alltså som levande göra "utanför kroppen upplevelse" till nära och kära eller till olika platser, jag själv har aldrig gjort det men nedanstående länkar har lite information om detta.

Nedanstående artiklar är skrivna av Elisabeth just om detta fenomen och de är riktigt intressanta och spännande.

Oväntade besök 

Förlamande tillstånd

Vad jag börjar förstå om Astralkroppen

ewapewa
0

Alltså, man måste inte vara avliden för att själen ska kunna flyga iväg, utan det är utaförkroppenupplevelser, precis som Hellas skriver. Det kan ske i vaket/sovande tillstånd, medvetet/ omedvetet.

Kram kram

Anina
0

Tack ör era svar, kram Anina