Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 792 ggr
Tatsu
0

Otryggt.

På kort tid har det varit flera bränder i Ånge och tack och lov har ingen människa skadats.
Man har alltid trott att det skulle vara så bra att växa upp här där det är lugnt och fridfullt. Men nu..

En stor villa och en pizzeria med lägenheter ovanpå har brunnit ner, anlagda bränder, bilar har tänts på eller slagits sönder, inbrott och stölder, misshandel m m
Nu känns det väldigt otryggt och oroligt innan de har fått tag på den eller de som gjort detta, det har varit stökigt ett tag i byn och tyvärr har vi inte alltid poliser på orten utan 10 mil ifrån.

Inatt var det två nya mindre bränder,vad ska det bli härnäst?
Hoppas att de tar fast dem snart.
Nu har inte det här med övernaturligt att göra, ville bara skriva av mig lite.Det känns jätte kusligt just nu. Jag har inte blivit drabbad personligen men känner dem som mist sina hem och lider med dem, de har mist allt, men huvudsaken är att ingen skadats.

[kvasthilda1972]
0

Jag tror att det är en eller två personer som eldar, när jag åkte förbi den nerbrunna pizzerian i lördags så fick jag en känsla av att dom är från öst. meen jag kan ha fel….

[Hellas]
0

Usch vad obehagligt, jag förstår att det måste kännas riktigt jobbigt.

Opal
0

Fy va hemskt. Förstår att du känner dig otrygg nu. Jag hoppas att polisen snart får tag i dom som har gjort detta.