Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 821 ggr
mods
0

Borås

Hej. undrar om det finns något ställe i borås där man kan va med på seans eller nåt annat där man kan komma i kontakt det övernaturliga!

Manni
0

Jag vet att det finns en förening i Borås, men inte vad den heter. Prova Googla. Annars kan du kontakta Erika_A på det här forumet som är medium i Borås.

Zedd75
0

Hej ja det skulle var kull och veta jag kommer även jag från borås, men har inte hört att det fins något. jag har inte kollat så noga heller

Elisabeth-J
0

Erika_A befinner sig just nu i England och kommer hem om ca en vecka. Kontakta gärna henne för hon vet mer om dom trakterna.

Jag vet att det finns ett ställe men minns inte vad dom heter just nu, tråkigt nog så har dom fått mycket negativ kritik så det är inget som jag vill rekommendera.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Hellas]
0

Det fins en tråd som nyligen skapades gällande en förening i närheten där du bor: Uddevalla.
Uddevalla är ju bara ett stenkast från Borås så det kanske kan vara något för dig.

BranDuir
0

Lionadh vet säkert vilken det är…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
skruttan31
0

mandala cirkelcenter finns,, samt borås spirituella förening,, 

/www.spiritualisternaiboras.se

http://www.mandalacirkelcenter.com/

[Lady-Oona]
0

#3 Elisabeth, du nämner negativ kritik på ett center/förening i Borås? och att du inte rekommendera detta ställer. Skulle vara intressant vad det är för neg. kritik och varför de inte kan rekommenderas? Starka ord utan källhänvisning tycker jag….är det besökare där som "klagat" och i så fall på vad? eller är det arbetande medium som inte är nöjda och i så fall varför?

Skulle vara bra att veta lite mer har personliga intressen i Borås när det gäller den mediala fronten.

oona