Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 597 ggr
Rocktjejen
0

En vän

En vän dog under olyckliga omständigheter hastigt förra fredagen.Det har inte koplat för mig ännu riktigt att han är borta.Men det roliga i det hela är att han redan har kommit o visat sig för fler utav oss som var vänner till honom.Bla. till en annan vän som är en stor skeptiker men som har nu fåttt förstå att det övernaturliga faktiskt existerar.vännen som gick bort hade själv en stark tro till det övernaturliga..att vi inte var ensamna utan det fanns något mer.osv. för några timmar sen ringde jag mitt ex.och han berättade om en sark upplevelse han hade haft precis inann jag ringde.Han berättade att han och hans far hade suttit o lyssnat till dana dragomir(stavas det så tro?) helt plötsligt hade hans far känt enorma varma o kärleksfulla känslor som han sen vidare befodra till mitt ex.och han känner direkt hur någon står lutad över honom och får känslan utav att det är våran bortgågne vän som var där för o tala om för honom att vi behöver inte alls oroa oss för han har det bra nu..Vilken upplevelse för dom..jag blev alldeles tårögd o började gråta när jag hade lagt på luren.Några dagar innan så hade jag just suttit o tänkt på detta att våran vän skulle komma o visa sig för oss alla bara för o tala om att vi inte behövde vara oroliga..för nu var allt bra..

hinzidi
0

vakkert!

jag också fikk sådana tidlige opplevelser, efter at min ven dog i fjor. Det var ret mycket rett efter hans död. De virker litt ivrige på å tröste, og fortelle at de har det veldig bra.

Jeg fikk oppleve noen sekunders "film", blant annet, och jag husker jag tenkte efteråt, at er det nån som har det mycket bra nu, så er det honom! Den kärleken og det velbehaget jeg känte fra honom, om hur han hadde det, går nestan inte att beskriva!

Britt-Marie
0

Det är härligt med Tecken från andra sidan ibland. Då jag var på kyrkogården sist till mina föräldrar, stod där vid graven en stund. Har satt dit lite påskfjädrar. Rätt som det var så blev jag varm på ena kinden, riktig varm .Jag sa till min sambo, se på min kind och han sa att den blivit röd, det var behaglig värme som kom till mig.