Godmorgon 28/3
Så är det fredag. Ha en bra dag och trevlig helg allihop! Solen skiner ute o lite kallt men mildare ska det bli.
Godmorgon
! Ja, tänk nu är det helg igen, den här veckan har gått så fort tycker jag. Önskar alla en fin och energigivande helg med mycket sol.

Godmorgon och trevlig helg 
Här i Bullaren har vi 2 plusgrader.Solen skiner,men det skall tyvärr bli grått innan eftermiddag.Vi ska ha en riktigt lat och trevlig helg med bara tvtittande.Vi köpte en storbildstv igår och nu ska vi använda den flitigt.Jag trodde inte att jag skulle gilla sambons ide om en så stor tv.Jag har nu ändrat mig och blivit lika biten som honom 

God morgon på er.
Strålande sol än så länge och 4 minus. Väntar ett bokpaket idag så helgen är räddad och sen blir mässan i Stockholm på söndag.
Ha en skön helg
Medarbetare på Feng Shui och Indien

God Morgon alla"
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
God morgon! Östersund bjuder på strålande sol så det blir nog en bra dag.
Jag har ett frustrerande jobb framför mig, då jag ska fånga 50 små räkor och 50 små malyngel för leverans till djuraffären. Det är kul när man fått upp en kull för leverans… men det är inte kul att jaga reda på dem.
Egentligen glider jag ju runt på små moln efter gårdagens seans med Terry… men det blir en senare historia 
Godmorgon! 3+ grader och soligt. Ingen snö i sikte och nån sa att vi skulle få upp mot 15+ i helgen här i NV skåne..
Önskar alla en härlig helg../Broken
God morgon. Strålande sol efter en kall natt (-10) +5 i solen just nu. Önskar alla en riktigt skön helg.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

godförmiddag..här skiner solen..så det blir en promenad nu..sen kl 15 är jag på lyxbehanling..så denna dag blir min glädje..ha en bra dag ni oxå

Solig morgonhälsning från Stränkan!
En underbar dag! Synd att man ska stå i en affär till 18 ikväll! Tur dock att man röker så man får några glimtar av vädret ändå! Ha ha ha det finns alltid något gott i elände!
Puss på er!
Godmorgon alla mäniskobarn.Önskar ett mulet norra Halland..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God Morgon! Vilken underbar dag!!!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God morgon/förmiddag!Lika underbart har vi här i Värmland
God morgon! Ja idag är det ett underbart vårvinterväder ute hoppas det håller i sig hela helgen!
God middag, sol och lite värme finnes på min breddgrad.
55° 41'

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Go eftermiddag!
Solen har slutat lysa för tillfället men nu är det helg så det gör inte så mycket, kommer en dag imorgon också med sol