Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 486 ggr
juliasmamma
0

Behöver hjälp

Hejsan

Det har spökat i vår lägenhet i några månader nu och jag och min sambo tycker att det känns helt okej, nästan trevligt faktiskt. Problemet är barnen, tonårstjejen hör saker hela tiden och vill inte vara hemma själv och låser in sig på sitt rum på nätterna. Min femåring såg i gårkväll en "lång svart gubbe med ögon och hals" som gick in i vardagsrummet där jag satt och tittade på Tv.

Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det här, jag har gjort som det står i era rekommendationer, mediterat, frågat vem det är och vad de vill, bett dem att gå härifrån/lugna ner sig/sluta skrämmas men jag känner ingenting och det slutar inte.

Vad ska jag säga till minstingen om det här? Hur ska jag få det att sluta?

Cristine
0

Ja Vetlanda håller på att bli känt internationellt, så dit vill nog ingen. Dom ansvariga har förstört för alla som bor där. Tur att flickan trots allt är stark och vågade kämpa mot alla permofrysta själar!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Oj, Landade på fel tråd.!!! Du måste nog ta dit ett medium om han inte vill lugna sig. Kram coh förlåt, vet inte hur det gick till!!!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Hellas]
0

Jag håller med föregående, det enda att göra är att kontakta ett medium som kan kolla upp detta på plats.

Titta i Mediumlistan som finns här på ÖN.