Vad är det..
Ibland när jag mediterar kommer jag så långt bort och då brukar jag känna att min kropp är jättestor, som att jag är uppsvälld i hela kroppen. Kan det vara min egen aura som jag känner???

Ja det kan vara din aura för du är så uppfylld av energi den stunden och det kan man känna av på olika sätt.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hi hi hi den känslan har jag jämt, det är därför jag räknar points med viktväktarna! Hi hi hi
Nää, jag ska inte tramsa men i detta ärende är det de enda jag kan bidra med, kan INGENTING om auror.
Kram ändå.
Åsa

Sluta räkna points och visualisera dig mindre =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

vad då morsan1…räkna points..jag blir så lätt i kroppen den försvinner totalt…så jag undrar jämt var fabians tog kroppen ivägen…småler..efter mediationen så får jag ju leta efter min kropp..hi hi…kram
Vid 2 tillfällen när jag haft en vägledd Meditation så har jag känt en enorm temparuturförhöjning i kroppen från huvud till midjan kan det vara min guide

dette er interessant. Jag också kjenner mycket energi når jeg mediterar. Enten som temperaturforandring, eller som om jag står under en kanal, och det durer og durer av energi rundt hovudet.
Wow! Jag trodde jag var ensam om den känslan…
Ibland får jag känslan av att jag är smal som ett snöre i en stor kropp som känns som en deg, det är jättekonstig…
känslan sitter i ca 20 minuter och den kan komma när jag kollar på tv eller tar det lugnt…

Tror personligen att det är starka energier som du känner av

samme her, kvasthilda, det kommer når jeg slapper av, mediterer, eller slumrer på sofaen, eller skal sove om natta. Som om noe settes igang, når jeg kommer i et lugnt läge. Energier blir sterkere, og jeg er usikker på hva det er. Men av og til föles det ut som noe/noen vil meg noe. (?)
(en norsk jente som pröver å skrive svensk iblant, he he)