Bokcirkel
Just nu läser jag en bok som heter Ashimas bok, skriven av Caroline Giertz, hon som är producent av Det okända. Den är ganska så fantastisk måste jag säga. Har kommit till sidan 405 av 628. Mycket spännande och en förbluffande bok. Kan säga att den handlar om att Gud har en hustru, och det här är är hennes berättelse.
En liten idé slog mig att vi kanske ska skicka runt den till varandra som en bokcirkel? Om ni är intresserad så skicka mig portot för boken så skickar jag den när jag läst ut den. Nästa man gör samma sak.
Jag var med i en så cirkel för några år sedan. Det var himla kul tyckte jag eftersom alla som läst boken skrev sitt namn och en liten kommentar som följde med i boken. Den hade varit i England, Tyskland, USA och runt om i hela Sverige.
Jag har inte vägt boken så jag vet inte vad en kostar i portot, men kanske någonstans mellan 20 och 30 kronor. Är det något ni tycker vi ska göra?

Visst är boken bra! Jag sträckläste den, kunde inte låta bli.
Bokcirkel kunde vara trevligt om det fungerar men jag vill nog gärna behålla gobitarna själv 
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Jag håller med dig om att vissa böcker vill man ju behålla.Nu är det här en pocket och kände att jag ville dela med mig av boken eftersom den är så speciell!