Hej!
Har ni några tips på bra böcker att läsa när man vill utveckla sig?
Tjaaaa!!! vi har ju några hemma som du inte läst än….
*Asg* Dagens bästa 
*S*
Meeeeen jag vet väl att vi har böcker hemma..som jag inte läst än
#4 Meen är det inte lättast om du börjar med dem då?
Jooo meeen sedan då??
Happy spirit du är en klok kvinna!!!!
#7 Ja, jag är lite klok ibland
#6 Ja, sen köper du flera
#8 Jamen det är ju just det, vilka då?
#9 Jamen det är ju svårt att tipsa om något när vi inte vet vad du har ju
eller ska vi kanske tona in det *asg*
Happy, har du någon besvärjelse till att se vicka böcker som finns?
#10 Har läst en av Sylvia Brownes böcker,fins 3 olästa till hemma.
Ja ja!!! nästa bok blir av författaren James van praag…
#12 Vad bra baben min!
#10 Hellas jag har faktiskt en bra sån besvärjelse för att få veta vilka böcker som finns. Den låter så här….
"Vilka böcker har ni hemma"??
Man ska inte krångla till saker hahahahaha!
Hahaha
#14 Aha….
Det finns en bok som jag rekomenderat hur många gånger som helst och jag har sett att de som köpt den i sin tur tipsar vidare.
Du kanske redan har läst den och då är det bara att säga grattis. Denna bok ska enligt mig finnas i var mans hem :-),
Döden är Livsviktig
Författare: Elisabeth Kübler-Ross
ISBN: 9127097269
Ja, absolut en av de bästa böckerna. Helt klart. Håller med dig Hellas.
Emed är en jättegammal bok som berört mig mycket också. Köp den om ni hittar den.
#19 Vad är det för bok? Emed?
Har du ISBN nummret?
Ne tyvärr jag köpte min första Emed bok för 14år sen. Jag har haft 3st och jag har lånat ut dem och ingen har kommit tillbaka igen. Tyvärr. Så jag har inget mera än titeln. 
japp absolut det är den!!!!!!!!!!!!
#23 Jag hittade den på Tradera…såld, sedan har jag sökt igenom hela den binära rymden men den verkar inte finnas ute i handeln men jag tänker ha den i åtanke för rätt vad det är så dyker den nog upp :-).

Jag skulle vilja rekommendera dig "Indiankvinnan" av Lynn Andrews. Det är hennes första bok, sedan följer fler av henne. Finns att låna på biblioteket.
Också jättebra böcker med Lynn Andrews.

hej! va konstigt, jeg leste om EMED förste gang her, og kollade tradera.com, och der fanns boken,…. och jag köpte den! :)
takk for tipset! Har lest mange böcker om andligt utveckling, men hadde aldri hört talas om EMED för nu. Den heter: EMED- hans liv på andra sidan.
höres mycket interessant ut!
Men va roligt! GRATTIS till dig som hittat boken. Den boken är helt fantastisk. Var rädd om den sen och Lycka till.