Tv-program. Fredagar
Hej! på fredagar går en serie på tv4plus som heter. Medier söker bevis. 21.00 till 21.31. Intresant serie.

Det står med i programtablån 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag tyckte den var bra, saknar dock en variant i svensk tv, sen förimmelse av mord. Det finns åtminstånde 2 mord som jag skulle vilja ha klarhet i i min omgivning. Kanske kan man hitta Palmes mördare så också.

Ikväll ska jag se programmet 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Såg ni "det okända" i går? Det var sista avsnittet för säsongen, hur som helst snackade kvinnan de var hos om att hon hjälp någon till ljuset eftersom hon själv var medial men visste inte att hon var tvungen att stänga porten efter sig och drabbades av yrsel 2d efter så hon hamnade på sjukhuset. Någon som vet varför?? Eller hur funkar det?
Jag har aldrig hört nått sådant el blev hon för full av energi el vad? Någon som vet?

Hon kanske inte var tillräckligt jordad, då kan man bli yr.
Något som jag tyckte de inte redde ut var de personer som verkade vara av kött och blod, och som bara gick upp i rök sedan, vad var de för ena?! Var det någon annan som förstod det? Jag var lite okoncentrerad emellanåt..
Nej, det kom aldrig fram vem damen som gick in och försvann var…hon var inte av kött o blod, utan hon var lika tydlig som det skulle ha varit så…Men det kanske var den damen som höll till där o jobbade, som jag tolkade som en arbetare och inte handlarns fru…