Hur gör man?
God afton!
Har funderat på hur gör ni när ni läser av foton på datan?
Skulle tänka mig att det är mycket lättare att ha ett foto i handen och känna av det än att titta på datorskärmen… Kan det verkligen fungera?
Eller tittar ni på ansiktsdragen och berättar eller hur gör ni?
Man tittar och så känner man. Man får bilder och ibland ett senario eller känslor i kroppen.
Aha!! Det ska jag prova snart…. Tack happyspirit för rådet!
Jag får fram känslor, tyvärr sådana som biter sig fast, samt kan ibland se som en film, ibland, stillbilder. Men slutat titta på bilder, åtminstonde några veckor. Så jag slipper må pyton.
Ja, man ska nog ta det lite försiktigt för det kan bita sig fast ibland. Men det är bara att släppa eller må dåligt. valet är enkelt för mig. Det är lite av en disiplinfråga tycker jag. En tränings sak det med.
När jag blir påverkad och mår dåligt av något jag sett eller känt så brukar jag rena mig med ljuset och be mina skyddsandar att hjälpa mig rensa bort det negativa, det har funkat hittills
Ja, det funkar bra *ler stort*.
#5 Så fungerar det för det mesta, det beror på vad det är, har man öppnat och släppt in, och haft dörren för öppen. Kan jag få ett elände, jag har en ide varför jag kan få detta att sätta sig så fast. Jag tror, att dom tror, att jag kan göra något, åt detta. Och jag törs inte, pga negativa upplevelser.
Ja det kan bli lite svårare om man haft dåliga upplevelser så man inte vågar lita på att det fungerar. Tankens kraft vetu, den är stark.
kram
oj… det var inte bra sven-g. Hoppas att det blir bättre snart och att du hittar ett sätt som hjälper dig!
Jag vet mycket väl hur man gör, men frågan kommer är man tillräckligt stark. Och klarar av det, och vad händer, om man är den som förlorar. Nu menar jag sådant, jag ej vill skriva om i forumet. Ingen snäll mormor.