Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: diktercitatvisdomsord
Läst 1516 ggr
Eleri-Twinkle
0

När själen talar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så att jag kan höra den…vilken trygghet jag känner då. Den lugnar som modern, det gråtande barnet. Den visar vägen som ett tänt ljus i natten, den lyfter tankarna högt mot en klar himmel.

Jag fylls av ömhet, så varm och så djup…

Den säger, "Du är inte vilse, även att du inte ser vägen. Du är trygg även om ditt hjärta slår ängsligt, du är inte ensam, även om ingen håller din hand. Jag leder dig rätt, oavsett vilka omvägar du än tar, jag vakar över dig när du faller, fångar upp dig och lyfter din blick om än sakta, Jag sänder dig vänner och gelikar att fylla dina tomrum.

Och jag älskar dig villkorslöst i tålmodig väntan, på att du ska finna dig själv….

*Är du i kontakt med din själ?*

(Dikt, bild och Kram från Eleri-ÖN:s virrpanna)

BranDuir
0

Bliss and Bless

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Eleri-Twinkle
0

Tack vännen*ler* Som du ser, slog inspirationen till fullständigt*s*

chik
0

Oskyldig  Eleri!!!Du är så duktig..Det är vackert……..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Ina123
0

Otroligt vackert! Kram

Eleri-Twinkle
0

#3 #4 Tack snälla!*Kram*

Gonken
0

Vackert som alltid vännen

Eleri-Twinkle
0

#6 Taaack sötKyss

[Chakra]
0

Tack, vad vackert!

Jo, jag är i kontakt med min själ!

Vibeka
0

Så sant!!! bara vi stillar oss och känner in så har vi kontakt Glad

vacker bild gumman! du är fenomenal!!

Krammmmmmmmmmmmmmm

Brokenfether
0

Jättevackert skrivit. Glad När jag är i kontakt med min själ,känner jag just en sån där ömhet och värme genomsyra hela kroppen. Det är en underbar känsla..*L

Anco
0

Du är bäst Eleri.Behåll tankarna sådana även när du blir gammal och grå, så kommer ditt liv att bli långt och givande.

Ljus och kram

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Britt-Marie
0

Väldigt vackert

Eleri-Twinkle
0

TACK Underbara ni!!! (till alla godingar här ovan) Kyss

*Broken, du beskriver det så bra…när man lyssnar och fåt kontakt med sitt inre, är det trygghet, harmoni och värme som följer*

Marina2
0

Vackert.

sinsiew
0

Orden var härliga att läsa, men bilden den var underbar, den berörde *älskar*

Eleri-Twinkle
0

Taaack, bilden kom till mig under morgonen…var bara tvungen att få ut den i bild*ler*

[Hellas]
0

Dina ord säger mycket och tillsammans med din bild säger de allt. Kram…Du är så eterisk fin Eleri

Happyspirit
0

Jättefint! du har  en stor talang…… Eleri! (tänk Aristocats)Flört

Zedd75
0

Otlroligt bra, det värmde ju så man ble glad tack för den ;)

MVH Zedd75

Eleri-Twinkle
0

Jag sitter här alldeles jättevarm i själen, vad goa ni är allihop!!!!Kyss

Megin
0

UNDERBART VACKER!!!

Hade passat utmärkt över min säng *drömmer vidare*

mariaef
0

Enormt vackert, stumpan!

Kram

Eleri-Twinkle
0

#21 Taaaack:-D!!!

#22 Taaack vännen*krama*

Cristine
0

Satt i morse och läste klart Deepak Chopra (att välja glädjen)som jag gett bort , men upptäckte att jag inte läst till slutet. Jag kommer ihåg att jag köpte den för det stod på pärmen: Upptäck din unika inre kraft och skapa ett liv i harmoni. Det har Eleri gjort, därför skriver hon,målar hon och sjunger hon så underbart.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Eleri-Twinkle
0

#24 Jag önskar jag kunde hoppa in genom skärmen och in till dig och KRAMA om dig för de orden!!!!!!!Kyss

Eija
0

Håller med alla här….du är unik…..du är allt annat än en virrpanna….var rädd om dig…och tack för att du delar med dig av dina vackra dikter och tavlor….

massor av kramar från mig

TantAlma
0

Åh om man endå kunde rita som du… Fint var det!!!

Alma

Eleri-Twinkle
0

#26 Dina ord värmer Eija, nu behöver jag bestämt ingen morgonsol…jo, kanske lite senare men ändå*ler* *KRAMA!!!!!*

#27 Tack:-D

[BigMama]
0

Vilken start på min morgon Eleri! Älskar din dikt och bilden ännu mer!

Ha en bra dag!

Eleri-Twinkle
0

#29 Härligt!!! Önskar en solig dag till dig, Kraaaam

drutten53
0

men varför inte måla tavlor men en liten dikt på tavlan om just den bilden..tror nog att du skulle komma långt men dessa tavlor..underbar rogivande bild..kram

Eleri-Twinkle
0

Vet du Drutten, du kläcker väldans bra idéer:-) *Kraaam*

Megin
0

Bra idé, jag sätter upp mig på köpelista direkt!Glad

Eleri-Twinkle
0

#33*leeeer*

Megin
0

Vill du sälja, så köper jag gärna en ovanstående med din underbara dikt skriven i en hörna.

Hör gärna av dig!

Kram

Eleri-Twinkle
0

#35 hur skulle jag kunna säga nej till en sådan förfrågan:-) Dessvärre är den gjord i en mindre skala, så jag tror att ett tryck hade blivit en mindre tavla…får undersöka det där:-)

*Kram*

Megin
0

Låter kanon!
Kontakta mig när du funderat klart!
Jag väntar gärna!

*kram*

Eleri-Twinkle
0

Det ska jag göra:-D

drutten53
0

småler..jag är nog oxå sugen på e två tavlor av dig vännen..just i denna färg..med olika budskap och bilder..jag skulle vilja ha då en spegelvänd….så människokroppen kommer båda från sidan..hoppas du förstår…ram köper jag själv…hoppas du kan ge ett pris för dina tavlor..eller bilder…..ja storlek A-4 ark..med guldtext..på dikten…kram vännen..hoppas jag inte begär för mycket av digFlört

Eleri-Twinkle
0

Det gör du verkligen inte:-D, jag är nog mest bara lite glatt överrumplad att det finns någon som vill köpa dem*ler* Jag ska göra så här att jag ska skriva ner beställningarna, höra efter med tryckeriet och därefter återkommer jag till er:-)

*Sitter med ett STORT leende*

drutten53
0

väntar otåligt då på ditt inlägg om allt…som jag skrev  något i denna färg på mina..har ju likanade tapet..fast min är lite mörkare…så det skulle passa så bra här..ska ha dessa om det nu går..i sovrummet…på var sida om denna..skickar med en bild..så ser du mina färger…kram

Eleri-Twinkle
0

Vilken uuunderbar solfjäder!!!!:-D Ja det var onekligen liknande färg på tavlan och ditt sovrum, det ska bli spännande det här:-D

Jag ska spara din bild på datorn och dina önskemål, så att jag kan "skräddarsy" bilden till dig:-)

Megin
0

Har exakt samma färg i mitt sovrum Skrattande

drutten53
0

nu nu sitter jag med ETT STOOOORT LEENDE..kanske du till och med får in lite guldfärg i bilderna typ på klänningen..så att bilderna blänker till  inte mycket guld..vill ju matcha mina andra tavlor som är i detta sovrum   sänder bild

Eleri-Twinkle
0

#44 Jag ska absolut försöka:-) Tack för dina fotografier, det är attans bra att ha dem som referensram*ler* Ska ta inspiration från dem:-D

drutten53
0

hoppas dom kommer att ger dig lite inspiration..att jag vill köpa egna ramar  beror ju på att jag får lika på alla..sänder dig ett pm

Eleri-Twinkle
0

Jag ser inga problem att du köper egna ramar, faktum är att det underlättar:-) Ramar kan vara minst lika personliga som konsten själv*ler*