Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 549 ggr
rosalee18
0

Hur gör ni?

Hejsan! Jag har en fråga till er medium…

Hur tar olika människor kontakt med er och om ni nu får kontakt hur gör ni för att utveckla denna kontkat?

Tacksam för svar! 

Kramar på er!

BranDuir
0

???…hur men du nu?

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

rosalee18
0

Om det är någon som försöker kontakta er… vad brukar de göra ge er en bild bara så där… ta på er… kanske flytta på något?

Och när ni väl fått en bild eller dyrligt … hur går ni sen vidare för att få mer inforamation utav denna person som kontaktat er?

Förstod du något mera?

Haha:P

[Hellas]
0

Lämpligt är nog att gå en kurs för att, på rätt sätt, lära sig att hantera detta.

rosalee18
0

Jo, stämmer nog men undrade bara hur vissa gör…

[Hellas]
0

Jag håller på att lära mig men kortfattat så öppnar jag mina chakran och frågar helt enkelt innom mig om det finns någon som har ett budskap att lämna till xxxxxx.
Om jag får kontakt så känner jag det ofta rent fysiskt på ett eller annat sätt, det kan vara lite pirrande i kroppen eller andra kännningar.
Jag får sedan bilder inne i mitt hnuvud eller kanske mer som en film. Ibland får jag ingen "text" utan får då tolka bilderna eller så kommer det ord i form at tankar, jag hör dem inte på det sätt som jag hör oss andra. Jag ser dem inte heller med öppna ögon när jag länkar på detta sätt men kanske får jag möjlighet till det någon gång i framtiden.

Om de försöker ta kontakt med mig på annat sätt av sig självt så sker det på lite olika sätt, många gånger så blir det när jag sover eller är vaken fast sover. Sedan har jag ju de som springer här hemma spm jag ju redan "bekantat" mig med.
Dessa ser jag ibland som skuggor och jag kan även höra dem på riktigt fast det är mer som om de står utanför eller i ett annat rum och ropar något.

Zedd75
0

ja hur förklarar man det är att gå kurrser som en del säger

vad bor du i sverige ?

MVH Zedd75

BranDuir
0

JJa visst förstd jag….för min deöl är det en blandning av  bilder och ord…och känsla…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

rosalee18
0

Ok.. alltså jag bor en timme från sthlm … söder om stan

Zedd75
0

Ok om du vill lära dig så får du gå en kurs i det midiala. fins säkert fler uppe i stockholm.

Eller vad är det du vill ?

MVH Zedd75