GODMORGON!!27/3
Jag önskar alla en bra dag…………………………………….. Här i norra Halland är det strålande SOL…………….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Gomorron! Här är det grått och trist, men perfekt väder för att gå på stan en sväng.
Morrn morrn. Det är sol i den djupa södern.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon på er..en hälsning från ett kallt men superfint väder i Trollhättan. Solen skiner från en blå himmel och det blåser inte. Härligt..
Godmorgon på er, här är det strålande sol och var -8 när jag vaknade.

GODMORGON…stålande sol..snön smällter..en tur på stan idag då..och shoppa upp födelsedagspengarna..ha en bra dag
God morgon! Mina utemöbler börjar synas trots att det snöar lite lätt ,och det finns hopp ,rabatten efter väggen är framme med gröna tulipanblad. Önskar alla en härlig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomorron alla ÖN-vänner. Här ser det ut att bli en till jättefin dag. Men nu längtar jag efter grönska, vitsippor och det gröna saknar jag. Och värmen.
Önskar er alla en fin dag.

Godmorgon! Lite kallt, men solen skiner :)
Godmorgon!
Sol och bara en grad kallt i Skaraborg.

God morgon!!! Önskar er alla en härlig dag!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God Morgon….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Godmorgon. Strålande sol med några minus, perfekt för en semesterdag men tyvär så måste jag jobba.
Ha en skön trevlig dag
Godmorgon! Den här stan bjuder på gråmulet, snålblåst och minus fem grader… *burr* Men egentligen bryr jag mig inte… för i kväll ska jag på seans med Terry Evans… så jag är bara glad och förhoppningsfull…
God Morgon!!! Strålande sol efter ytterligare en kall natt.(-10)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Godmorgon! Soligt,barmark och 0-1+ grad ute. I NV skåne
Ha en fin dag allihop./Broken
Godmorgon, jag har som många andra strålande solsken, klarblå himmel och ingen snö nu åker snart solbrillorna på
.
I Ö Värmland.
Må så gott allihop
God morgon! Strålande sol!Ha en bra dag.