Sittning.
Idag har jag fått en sittning. Roligt och spännande. Två kvinnor kom. En av dem var klockren. Och det kändes jättebra. Den andra kvinnan trodde jag först var farmor. Men, ja Kanske mormor,. Kan det ha varit nån annan. Var tveksam. Skall lyssna på bandet när jag fått det. Kanske klarnar det då. Tycker lite att det var katten att jag inte kunde räkna ut det. Det hade varit så spännande och veta vad hon hade att säja mig. Men jag får väl ha tålamod. Så småningom trillar väl 25 öringen ner. INtressant var det iallafall
Var rädda om varandra
Vad roligt! Var det som du förväntat dig?
Ja det var det nog. Jag visste ju inte alls vad jag kunde vänta mig. Bestämnde mig för att inte fantisera om hur det kunde vara heller. Men jo, det var nog ungefär som jag trodde
Var rädda om varandra
Fick du något använtbart med dig inför framtiden?
Ja,det kan man nog säja. Nu skall jag ju lyssna på kassetten igen när den kommer. Det var ju så nytt för mig och jag har troligen glömt hälften men. min kära vännina tyckte att jag skulle inte bekymra mig så mycket om framtiden det ordnar sig bra om jag förstod det rätt. Men vad jag minns mest av nu är de saker mediet beskrev om hur min vännina beskrev sig för att jag skulle räkna ut att det var hon. Faschinerande
Var rädda om varandra
Jag kom på en sak.Om Ni som är mediala läser detta.
Eftersom jag inte var säker på den första kvinnan som kom. Kan hon ta illa upp eller välja att inte komma om man gör en sittning till längre fram. Vill ju för allt ivärlden inte missa henne. Träffar henne gärna igen. Blev så glad att nån ville komma.
Var rädda om varandra

#5# hon kommer tillbaka var så säker…inte blir de sura inte. Ibland är man trög när man försöker minnas eller så är beskrivningen inte sån att man riktigt fattar.
Roligt att du var nöjd
Rose

# inte blir dom sura på dig för att du inte kände igen dom.
För dom på andra sidan är väldigt hjälpsamma och kärleksfulla mot oss som är i livet.
Sedan vet andevärlden att när dom komineserar med oss medium så blir det ju genom bilder sende och inre hörse l och att vi medium får plocka ihop detta som en rebus.
Så det händer ju att vi medium tolkar ngt fel så att det är ngt som inte stämmer på anden som kommer i genom.
Så dom har full förstålese att du inte kunde känna igen dom.
Ibland visar dom ju även saker som sittern glömt av och då har svårt för att känna igen det på grund av det.
Så har hon kommit i genom en gång och inte lyckats bli igen känd så kommer hon säkerligen komma igen och då kanske försöka förklara på ett litet annorlunda sätt för att du ska kunna känna igen henne.
Så oroa dig inte för att dom på andra sidan skulle ta illa upp för det gör dom inte.
Lasse
#7 Ibland kan man känna sig arg på dem som har lämnat oss, utan att "förvarna" så att säga, och att man inte har fått reda ut saker o ting. Hur reagerar dom på sånt? Bryr dom sig, eller går dom bara vidarè? Dom borde ju också känna ett behov av att få förklara sig?
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Min erfarenhet är att dom brukar ta upp saker o ting som man inte rett ut innan dödsfallet.
Det är alltid anden som ber om uräkt och är förlåtande för misstagen som skett och visar en enorm kärlek till personen så har alldrig upplevt att en ande har haft agg till ngn som dom har ngt otalt med under livet.
Jag har även haft kontakt med andar som i livet varit riktigt elak mot sin sitter och kommit i genom och bett ursäkt för sitt betende.
Så har bara mött kärleksfullhet från andevärlden på det viset.
Men en ande som varit elak under livet visar ju detta för oss.
Hade dom visat alla denna käleksfullhet som domär i ljuset så skulle ju ingen känna igen dom eftersom dom inte var så under livet.'Så efter igenkännandet så kommer all denna kärleksfullhet och deras ursäkt och förlåt..
I ljus Lasse
Vad skönt att veta att de inte blir sura, för ibland ser jag gestalter och om jag säger något namn går de, så jag tänkte att jag kanske har fel på min uppfattningsförmåga och att de går för de blir sura.
De kanske har sett vad de vill se och går sen.
Hej igen. Satt nyss och lyssnade igenom bandet igen. Det är då själva den att jag inte kan räkna ut om det är farmor eller mormor. Det stämmer liksom lite på varje. ( av vad jag vet) Jag är fortfarande så nyfiken. Och sen kommer det över mig, tänk om det är nån helt annan, ändå. Ja, förhoppningvis trillar väl 25 öringen ner nån gång
Var rädda om varandra
#11 Jag var på en sittning där två män kom igenom samtidigt. Mediumet fick uppgifter som stämde in på både min farfar och min morfar, de var dessutom lite lika varandra. Mediumet sa också att det var konstigt, men tydligen ville båda ha kontakt samtidigt så hon hade svårt att skilja på dem. Till slut tog den ena över i alla fall. Det kanske är så i ditt fall också, att det är både din mormor och farmor som kommit.
aha, det skulle det ju kunna vara. Det hon sa stämnde än på den ena och än på den andra. Men jag trot allt i sig var riktigt om det vore båda två. Får lyssna igen till helgen.
Var rädda om varandra

Inte allas ovanligt att ett medium får kontakt med 2 st samtidigt och är då kontakterna av samma kön så är det ibland svårt att skilja på dom.
Lättare är det ju om det är en man och en kvinna och då får man som medium be en av dom att backa tillbaka och vänta tills den andra är klar.
Som medium kan man redan innan sittningen be sin vägledare om hjälp och bara släppa igenom en i taget.
Lasse