Varför lyssnade jag inte?
Jag har haft väldigt mycket med konstiga elektriska fenomen här sista tiden. Dagens händelse vet jag dock inte om där finns något samband, men jag ska berätta vad som hände idag.
När jag stod och väntade på bussen så fick jag en stor bild av en propp och en röst som inom mig sade "kolla proppskåpet och köp hem proppar!" - Ja tänkte jag, kanske man skulle göra detta någon dag………. Och så blev detta glömt.
Ikväll när jag skulle tända lyset i badrummet så small det till från kontakten och det blixtrade till. Proppen till badrummet och hela köket (spis/kyl/frys) gick! Uj uj uj! Klockan var 21.00 och precis den tidpunkt då affären här nere stänger.
Jag fick ringa på hos grannen och be om en propp! Så nu har jag ljus i badrummet och ström i köket. Det blir att ringa till vaktmästaren i morgon så han får kolla strömbrytaren i badrummet.
Varför lyssnade jag inte på mig själv? Detta är inte första gången och lär väl inte bli den sista heller *suckar*
Ha en skön fortsättning på kvällen med eller utan proppar
Kram från Ayena

Att lita på sin intuition till fullo är mycket träning i :) Men man måste gå igenom en hel del sånt här, att man tänker: Varför lyssnade jag inte, för det är ju av dessa "misstag" man lär sig :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Det var ganska komiskt ändå att du fick en röst som sa att du skulle köpa proppar. Grattis! Så hade man velat ha det!:D

Visst var det hela komiskt! Det var ju så tydligt det kunde bli och så tar jag det inte på allvar. Nästa gång ska jag verkligen lyssna.
Deja vu!!
Ja…det är ju så lätt att inte lyssna för man vill ju inte tro att det ska hända som man har kännt på sig……

Nu har vaktmästaren varit här och bytt ut strömbrytaren. Den var livsfarlig! Huvva!