Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 460 ggr
tommytoe
0

Godmorgon 26/3

Här var det vitt imorse..så det blev lite vinter här också. Ha en bra dag allihop!

Happyspirit
0

Godmorgon Tommy, och ni andra som kommer lite senare. Här är solen tillbaka igen ser ut att bli en fin dag.

Min kollega och vän kommer snart och vi ska ut i skogen idag. *ler stort* DET har jag saknat mycket. Har suttit inne och häckat för att det varit så kallt. Men idag ska vi ut, äntligen.

Önskar alla en fin dag.Skrattande

Ina123
0

Godmorgon alla, här är det en en strålande vacker vinterdag!

Brokenfether
0

Gomorgon gott folk. Ny snö har fallit under natten här i NV skåne och det snöar fortfarande. Sagolandskap. Temperaturen ligger på 0*C Får se hur många timmar det tar innan det är slask åter igen.

Ha en fin dag allihop…/Broken

BranDuir
0

God Morgon Alla!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

maiya
0

Godmorgon alla! här är det en underbar morgon och solen tittar fram.

Eleri-Twinkle
0

Godmorgon allihop:-) Jag ska strax knata iväg med sonen till dagis och lapa lite morgonsol:-)

Kram

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon alla ni! Nu har v haft flera underbara dagar, hoppas det fortsätter så. Vårkramar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

sinsiew
0

Godmorgon allihopa. Här skiner solen över ett snötäckt landskap, ser ut att kunna bli en mycket bra dag idag.

Anco
0

God morgon alla, här i Skåne NO skiner solen och snön som kom i förrgår är i det närmaste borta.Hurra!! Mina blommor i rabatterna har kommit fram igen, verkar som om de flesta klarat av vinter attacken :D

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

NancyAlke
0

Godmorgon alla! I Östersund har vi strålande sol och vitt, härligt! Någon minusgrad är det ännu… tyvärr lite snålblåst också, men det har vi ju nästan alltid.

Återigen är jag faschinerad av att jag har ett så underbart jobb att det känns skönt att vara tillbaka efter en veckas ledighet. Upptäckte också att jag fått ner flexsaldot på under 30 timmar (där det ska vara) och det får jag väl tacka er för. Det är skönt att flexa ut i bland och sätta sig här några minuter… rena meditationen faktiskt.

Elisabeth-J
0

God morgon! Här är det fint ute idag och inte så kallt Glad

Idag ska jag städa huset så det ser jysst ut imorgon när Anders och Lisbeth kommer hit Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Chakra]
0

Godmorgon alla! 

Jag är hemma från jobbet några dagar och kurerar min förkylning.
Har badat fötterna i citronfotbad och druckit örtte med vitlök, och bara tagit det lugnt. Med böcker…och datorn.

Igår fick jag ett ryck och rensade avloppet under badkaretGlad

Marina2
0

God förmiddag alla.Önskar er oxå en bra dag.

chik
0

Skrattande  GOD MORGON ALLA MÄNISKOBARN..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tatsu
0

God Morgon!

Det blåser kallt hos oss idag så det blir inget "uteliv", kanske på em.
Betalat räkningar och ser att det blir inga onödiga extra köp denna månad (eller nästa) har en tendens att handla alldeles för många små saker. det blir pengar det också även om det är varor som kostar 10:-/st. Har även ett lån som måste betalas av. Såg att ca 2/3 av min månadsbetalning till banken är ränta, det känns som det kommer att ta evigheter att betala av och en massa pengar bara "försvinner", jag vet ju sedan förut hur lånet är upplagt, men idag kändes det tungt när  jag såg mitt kontoutdrag.

BranDuir
0

Ack ja…kontoutdrag är tunga att bära…så även mitt denna månad…huvva

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Farwuq
0

God eftermiddag, strålande sol och full tö, +3,3,°C

Glad 

(Det kom en dos av den förbannade snön igen, under natten) 

Ledsen

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland