Orb??

Ingen som vet…

Ja, det är en s.k. hestetande orb.
Den vill eta din snela hest :)

#2 Hetsätande orb? Skärp dig! :)
Det behöver du inte vara orolig för Molle_Mulle! Det finns inga Orber som äter hästar :) Jag tror att det som syns på din häst är något som reflektras av solen. Men jag kan ha fel, kanske någon annan ser något?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Lugn bara lugn…det är en solreflex….!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

jag ser ingen orb :)

Elisabeth

Jag läste om de orb-ätande-orberna på en hemsida för länge sen. Jag har försökt googla efter den för att ge dig en länk men inte lyckats. Jag sitter på jobbet också och kan inte surf-leta som jag vill - om jag får tid mellan barnskrik och blöjbyten ikväll ska jag leta upp den åt dig om du inte hunnit före själv.
Mvh - G

Sägas skall att jag inte tror ett DUGG på Orber. Jag vet vad det är, och kan ta tusentals orb-bilder på kommando om så behövs.
Jag kanske borde bli rik på det.
"Ta ditt klassfoto med en orb."
"Bröllopp utan orbs = dåligt!" etc, så kan jag ha med mig en låda med orbs som jag släpper ut innan jag tar bilderna.
Tjo! Vilken idé 

#9 Hahaha ja där fick du en ny affärside´
Elisabeth

Solen reflekterar in i din kameralins och då blir det sånt, så det är ingen orb.

Hihi okej:). Vad bra att det inte är en orb ätade orberna:P. Skönt det kändes att det bara var en solreflex.)

Nä det är bara solreflexer håler med dom andra ingen orb
MVH Zedd75
Jag tycker att det är en liten fin spetsmössa som hästen har på sig så att den inte skall få solsting..Ja Ja
Lena.P är jag i verkliga livet.