Deja vu
Detta med Deja vu är ju ganska spännande.
Vore kul att höra vad ni har upplevt inom det. Vilka situationer ni har varit i när ni fått det.
Har hänt några gånger men det var länge sedan. Orter som jag tidigare inte besökt har jag kunnat känna igen när jag är där.
Jag kommer inte ihåg vart och när just nu.

Besökte Wien som 16 åring första gången….hittade runt i stan som vor jag född där….visade till o med vägen till en Källarkrog på en bakgata…som var från 1500 talet…och jag visste precis hur det såg ut…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

ja jag har upplevt det många gånger som nu sitt när jag flytta till min ny lägenhet, Kände igen hyresvärden och har varit i lägenheten inan.
Men jag tor mycket av Deja vu handlar om drömar drömar om framtiden som slår in. alså man är på plats i dörömen som sedan bli värklighet. Har varit med om det mycket och nu mycket dom senaste åren.
MVH Zedd75
#2 Wow…va häftigt..*L 
Jag har oxå upplevt Dejavu men det har handlat om samtal med folk. Att jag vet exakt vad den andre ska säga,för vi har haft denna konversation en gång tidigare. Har oxå upplevt igenkännande när jag åkt bil och kännt att här har jag åkt tidigare,med samma chaufför. Det är intressant. Var dock flera år sen jag hade nån dejavu känsla nu..*L

Upplever deja vu ganska ofta, i alla möjliga situationer. När jag för ngr år sedan var i York i England för första gången hittade jag som en infödd bland gator och torg och kände mig "hemma", det var lite otäckt faktiskt.