Ingen som vet vad det kan vara?

#5 Är det leka kulor 

#6 …tror det är snö….eller orbernas fackmöte…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Alltså det här med Orber. Jag ska villigt erkänna att jag har svårt att se dom som annat än dammpartiklar. Detta dels för att jag själv en gång i tiden, tog ett "före och efter" kort, efter att jag skakat en pläd i luften. Självklart såg det ju genast ut som att jag hade en stor samling av andar hemma. Jag vet att en del säger att damm och "andliga orber" skiljer sig åt i utseende, men jag måste säga att jag aldrig sett bevis på det. För mig ser dammpartiklar precis ut som alla de "orber" foton jag sett.
Däremot finns det en liten sak jag tycker är märklig. Jag tror jag delar med många, upplevelsen av exakt hur mycket damm och annat som finns i luften, då solen strålar in genom fönstren och in i huset. Jag är nog inte den förste som fasat över hur mycket "partiklar" luften egentligen innehåller, JUST därför tycker jag det är så konstigt att Kameran "bara" lyckas fånga 1 eller 2 bland…man tycker att de flesta fotografier borde vara mer lik den som BranDuir lade upp.
Till saken hör att jag är värsta städtanten och med tanke på hur städat jag har hemma, så är det fortfarande en hel massa partiklar i luften, då solen tittar förbi*ler*
Anyhow…detta var mina tankar på det hela och i slutändan tror alla det dom vill ändå:-)
*Kram*
NÄ!! Är inte detta ett forum för Övernaturliga saker??
Vist det kan vara skit på kameran , Men det kan lika väl vara ett övernaturligt fenomen.. Eller
Lena.P är jag i verkliga livet.
Bara en tanke När man ser inläggen så ser det ju inte ut som Övernaturligt…men saker som man kan fånga med kamera är väl något som kan vara intresant..Sen kamerna i dag ser mer än våra ögon..Och kan man köpa bord stolar som dansar runt, så behöver man inte spy sin galla på sådant som man inte tror på..DET TYCKER JAG…………………………………………………….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Vem har spytt galla, inte jag i alla fall
#8 Jag håller fullständigt med dig Eleri i det du säger.
Rosalee18 jag tycker inte du ska vara orolig alls, jag tycker inte det ser ut som andar eller energispår alls *Ler*
Kram på dig och jag hoppas det är lite lugnare hos dig än tidigare
Haha ok :D jag är bara glad för det! :D Vill ju inte ha några här så :D
#14 Ja, jag tror mig ha uppfattat det så *Ler*!
Det är många på detta forum som inget hellre önskar än att det "spökar" hemma hos dem
och att de har "orber" hos sig men jag tror inte att du är en av dessa….just nu
!
Alltså jag ser inte vad som skulle vara "konstigt" på bilden om inte de ljusa skenet på höger sida?
Är det någon som känner något från de bilder jag tagit? Om vi bortser från "dammet" "orber" eller vad det nu än är!?
#17 Jag LOVAR dig att det är en insekt. Jag fick något liknande på ena v mina bilder. Sen provade jag att fota en insekt i mörker som såg likadant ut. Det är alltså en insekt
Hahaha defenitivt en insekt.. Finns ju lysmaskar, och de där va väl nån harkrank eller nåt ;P..
Fast verken jag eller morsan såg någon harkrank där eller insekt men alla har sina åsikter så … :D man kan ju inte vara säker vart fottona kommer ifrån i fall någon fixat till dem eller liknande