Glädje & inspiration 25/3
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Idag har min son fått en praktikplats….Hurra!!!
Han var så väldigt skoltrött så han hoppade av gymnasiets första termin. Har gått hemma sedan december..men nu ser det ut som om det håller på att lösa sej tills han ska börja skolan igen….SKÖÖÖÖNT!!!!

Har varit med mina två grabbar och den ene grabbens tjej till Ludvika idag och handlat lite billigt både mat och lite annat.
Sedan skall jag äta Vofflor i kväll, det är ju voffeldagen idag. Så jag skall mumsa i mig av det goda.
Glädje känner jag kvar ännu från gårdagen då mina båda brorsöner och min bror var här. Och vår lilla nya släktmedlem Liam. Och jag fick ett presentkort på SPA på Tallmogården. Det är precis vad min kropp behöver det.
Och så är jag så glad över den nya kameran jag fick av min sambo och mina söner i 50 års present. Den skall det bli mycket bilder med, bara jag lär mig den. Bra Zoom så jag kan komma nära fåglar och djur.
Ha en bra kväll alla!!
Idag har jag haft besök av mitt barnbarn Tim, vi har varit ute och åkt madrass och bräda. Det gick inte så fort för det var tösnö, vi fick skjuta på även utför den branta backen. Men roligt hade vi, sedan att mormor inte fick plats med breda rumpan och att få kasta snöboll på mormor, det tyckte han var jättekul, skrattade så han tjöt. Sedan gick vi in och gjorde chokladbollar tills mamma kom så hon fick kaffe och sockerdränkta chokladbollar.Det är så mysigt att få rå om han ibland, synd bara att han är så himla rädd för hundarna.
Jag och min dotter har haft en heldag på stan. Vi har provat tonvis med kläder och fnittrat loss i provrummen. Det blir lite kul när man plockar kläder till varandra… men en och annan lyckträff blev det också… synd att vi var panka 
Jag är såååååååååå lycklig över att jag fått tillbaka mitt internet, inte kul att vara utan så länge särskilt som jag hade telefonen oxå genom datorn.Alla mina vänner blev förvånade att inte höra av mej under påsk, för jag lyckades ju lägga mobilen på ett ställe där jag inte hittade den!!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Att min dotter varit här, och vi fikade och satt och pratade om relationer och Livet i största allmänhet.Det gör vi alltid, men ibland blir diskussionerna lagon hetsiga och inte FÖR mycket.Idag var det en sådan dag.Vi har många åsikter båda två

Mitt barnbarn fyller 5 år idag…grattis Saga
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo