Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 722 ggr
[mia-38]
0

OT: Tack för....

…..alla råd jag fått i ämnet Kärleksproblem. Tyvärr blev tråden avstängd pga vissa påhopp…Men det kan jag ha överseende med…Men tackar alla andra som gett mej bra råd o tips…som stöttat mej…

MVh Mia

Brokenfether
0

Vassego Mia..och jag hoppas allt löser sig till det bästa för er ALLA tre..*L

Kram

[mia-38]
0

Det gör det…hihihihih….På ett eller annat sätt…*L*Skrattande

Kram från Mia

sven-g
0

God jakt lycka önskar SGL

[mia-38]
0

hahahah..undrar om man ska släppa hunden på han..hahaha…som dom gör vid riktig jakt….eller pysh-jakt…hahahaha….viket är effektivast??Skrattande

Bäst o tillägga att jag skojjar….

Zariah
0

Jag önskar dig också lycka till. :-) Det känns lite tråkigt att inte få läsa mera om hur det går med kärleken. Det var en intressant tråd. :-) Kram Lotta

[mia-38]
0

#5 Jag säger inte så mycket mer om det. Händer det nåt så lovar jag att skriva. Synd att några ska få förstöra för andra….Skrikandes Man får se det med humor nu….

Elisabeth-J
0

Jag önskar dig lycka till mia! Om det inte är meningen att det ska vara just han så kommer du att finna den rätta ändå ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Inanna
0

Ja, jag önskar dig allt gott, Mia!

Tycker absolut inte att det var en "fjortistråd" - nej, bara en romantisk spännande och intressant tråd…!

Ja, bra att du lovar att skriva om det blir en fortsättning…;-)

[mia-38]
0

Hahaha..alla blir vi väl lite som fjortisar när vi blir kära….den som inte blir det har nog inte varit kär..heheheeh…..Skrattande

[Chakra]
0

Som min dotter sa för ett tag sen "Ska vi bestämma då att du får va tonåring ett tag till"

Och jag är ju äldre än dig Mia, men förstår dig precis!Glad

Brokenfether
0

När jag blir kär och förälskad känner jag mig precis likadan idag som när jag var 17 år och kär…*L Det är samma känslor. Det pirrar i hela kroppen och man flyger fram. Går runt och småler och är allmänt fjollig…*L Det är UNDERBART!!! Så ja,man blir lite av en "fjortis"..*S

[mia-38]
0

Hahah…ja Broken….Sen den där värmen i magen…som sprider sej ända ner i benen….när man känner den…ja då vet man att man är kär…Hjärtat börjar dunka lite mer än vanligt..

Skrattande

Brokenfether
0

#12 Jo,sen blir jag tankspridd oxå…Fot i munnnen och går runt och sjunger och pratar för mig själv…*GS Skulle dock inte vilja vara utan dessa ljuva känslor hur korkad man än blir den första tiden av kärleksruset..haha

[mia-38]
0

Korkad jaaa…det var rätt ord! Hahahah..man blir verkligen det..

Min son har undrat hur det står till ibland….heheheeh…Fot i munnnen

MIRJAMI
0

Det är så härligt att det är någon som håller romantiken vid liv….och att vi andra hade möjligheten att kunna få vara med och drömma om den…..Lycka till!!

Zariah
0

#6 Ja skriv om det händer nåt. :-)

sven-g
0

Ni skriver om att vara nykär. En av sakerna som verkligen värmer en skäl, är när man ser två gamlingar nu menar jag 75+ som är ny kära. Man ser hur det lyser av kärlek, då blir man glad och varm, detta är en underbar känsla. Men skulle man vara sådan, hela tiden fick man inget gort.  Så det är tur att det är övergående, men underbart så länge det varar.

Brokenfether
0

#17 Jaaaa,Sven det är gulligt att se..Skrattande

sven-g
0

Övernaturligare än nyförälskelse får man leta efter, så jag tycker någon ska skriva en tråd om detta, och om några inte tycker det så vem bryr sig.

Hyacint1
0

Javisst är underbart att vara så där "toklyckligt" nykär man svävar som på små moln, och inget är besvärligt allt går så lätt som en plätt. Men vad tokig och knasig man blir svarar fel , och gör det mesta fel för tankarna är ju av naturligaskäl på annat håll, man går helt enkelt omkring och är som ett "veritabelt vårdfall" men guuud så underbart det är att vara nykär….du bara måste tala om om det händer något mera lova det…kram :-)))

Bybo
0

Men vem är den rätte….DET är frågan *S*….