Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 499 ggr
[japptravare]
0

Måste bara berätta

Detta ände för kanske ett år sen. Jag och min syster var själv hemma och hon satt vid datorn och jag kollade på tv. Plötsligt hör vi att damsugaren ör sig på övervåningen. Båda hundarna var nere så det var inte dom som höll på med något (Dom har lurat mig förut) och jag frågade min syster och hon sa att hon också hörde det men hon bryr sig aldrig så när ljudet tystnat så fortsatte hon med datorn och jag med tv:n. Jag hade ljudet väldigt lågt men jag vet inte varför. Efter kanske 0 minuter så här jag en kvinnoröst ropa mitt namn. Jag bara stelnar til och tänker "Det var väl inbillning" men blir ändå lite skraj så jag stänger av tv:n och ställer mig vid fönsrtet och tittar ut bara för att kolla så ingen ropat på mig utifrån vilket ingen ahde. Just då hörde jag samma kvinnoröst ropa mitt namn igen. Jag hade inte inbillat mig ändå så jag tog tag i en av mina hundar och skickade upp henne i rummet där ljudet kom ifrån. Hon gick dit och kom tillbaka i full fart precis som om hon blivit rädd för något. Jag blir rädd men tar modet och stiger in i rummet. Då ser jag att dammsugaren står MYCKET fint mot väggen (Ingen i familjen ställer den där och så) och det verkade liksom städad i rummet. Då ser jag något vitt på dammsugaren som ser ut som fågelskit som inte funnits där innan och min fågel sitter i bur på mitt um så omöjligt det är han. Detta bevisar att man kan slippa städa sitt hus XD Men ändå läskigt