Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 466 ggr
Karis
0

Inbillning eller?

Ser ofta någon i ögonvrån men när jag väl vänder på huvudet så står det ingen där.

Det började med smällar i fönstren(låter som när en  fågel flyger in i fönstret fast detta är när det är mörkt). Smällarna fick mig att hoppa högt varje ggr så jag bad att de skulle sluta med det eftersom jag blev rädd. Då började det låta på övervåningen istället, precis som om något ramlar i golvet. Detta händer alltid när jag är ensam hemma. Flera ggr har jag varit säker på att det är inbrottstjuvar så jag har gått och letat efter trasiga fönster ellet olåsta dörrar. Väl uppe hittar jag inte det som har "ramlat" ner.

Har bett min morfar, guide och en arbetskamrat ta kontakt flera ggr men har inte "sett" eller "pratat" med dem.

Fast något lustigt hände efter hälsomässan i hbg där jag var på seans och bad dem ta kontakt med mediumet men fick ingen kontakt.

På natten efter drömde jag om denna fd arbetskamrat(ca 2 år sedan hon dog). Vi började prata och både hon och jag visste att hon var död och vi pratade om att jag saknar henne och tycker att hennes bortgång är tragisk(dog ung). Det var absolut inget hemskt i drömmen utan den var berättande. Känner mig lugn när jag vaknar men blev ledsen när jag började tänka på drömmen under dagen.

Vill verkligen kunna prata med min guide, morfar och arbetskamrat men vet inte hur jag ska få kontakt. Några tips?

blondy89
0

Testa ett nytt medium.. Testade du Ewa Olsson ¨på hälsomässan? Kram

Karis
0

#1 tyvärr , jag testade en tjej från Malmö (kommer inte ihåg hennes namn) hon var duktig. Fast "mina andar" var kanske inte lika påtryckande som de andras. Alla kan tyvärr inte få svar på seanserna, få väl ta och boka en privat tid för att få lite mer info.

AnneN
0

Karis, efter din dröm hur har det varit med ljud av saker som faller eller andra "oförklarliga" saker?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

blondy89
0

Tycker att du ska kontakta Ewa Olsson, hon är bäst :D hahaha har fått kontakt med min farmor och pappa (som inte kom till andra) genom henne. Kram

[mia-38]
0

Hej,…

Jag ser oxå ofta saker i ögonvrån….

En svart katt…en grå skepnad….sen när man tittar så finns det inget där. Och det är inte inbillning. Lita på dej själv och ditt sinne…

MVH Mia

Karis
0

#3 Tycker faktiskt att det har varit ganska lungt efter mässan men jag har oxå varit ganska trött och förmodligen inte lika mottaglig.

Fast när jag satt i soffan och tittade på teve i dag så kände jag tobakrök (har gjort det ibland) fast ingen här röker eller har varit nära någon rökare. Min morfar rökte så jag misstänker att det är han som är på besök.

Sa iaf högt: hej morfar är du här och hälsa på efter någon minut försvann rökenlukten.

Karis
0

skönt att det är fler för visst undrar jag vad det är. Jag kan inte säga att jag ser något speciellt utan det är bara precis som någon står precis utanför synfältet. Ibland verkar det stå kvar för jag kan vända mig gång på gång eftersom jag är säker på att någon står där och tittar.

Tack Mia