Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 319 ggr
signemo
0

Känns lite konstigt.

Sitter och tittar på Tv. Känns som att min vännina och svärfar också är här.(De är döda) Vet inte varför. Märker ju inget annat konstigt.  Och om de är här. Vill de sällskapa eller villde nått.

( Ni behöver inte tala om att jag är tokig  Skrattande)

Var rädda om varandra

signemo
0

Ja, det kändes faktiskt som ovan den kvällen. Nu tycker jag det har känts tomt ett tag. Kan man känna så. Är lite svårt att förklara. Men det känns som om det bara är jag och min käre gubbe hemma. Men vid andra tillfällen känns det som vi är fler. Inte så att det knakar och brakar eller så utan det liksom bara ligger i luften.

Var rädda om varandra

BranDuir
0

Självklart kan man känna av närvaron…och att "familjen" kommer på  besök är ju egentligen bara naturligt….det gjorde de ju i livet och så också nu när de gått över till andra sidan….jag har det lika dant här , både min mor och farmor kommer hit…borta sedan många år båda….försök gärna prata med dem nästa gång, jag skulle tro att det blir uppskattat!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Zedd75
0

Ja dom kommer bar för att titta till er. Tror bar att du vill vara där se så ni har det bra och så, Inget jag tro dom vill ha sagt så. dom vill nog bar säga att dom fins.

MVH Zedd75

signemo
0

Tack för era svar. Det känns väldigt fint tycker jag. Dom är så välkomna. Känns bra tryggt att veta att de finns där.

Var rädda om varandra

[Chakra]
0

Signemo, jag känner också som du! Ibland är man fler i rummet!

En av mina vänner gick över till andra sidan i höstas, och hon är verkligen med mig nu, och "ställer till det" på ett roligt sätt.
Jag "pratade" med henne häromkvällen och hon bara log och sa "hur ska du ta dig ur detta nu då?"
Henne kunde man både gråta och skratta med så jag vet att hon vill mig väl.

Tycker också att det ibland är tomt här hos mig, för att sen vara full aktivitet mellan varven.Det kommer väl precis när det ska, och i lagom mängd.

Marina2
0

Ja prata med dem.de vill nog se hur du har det,det är fint när de kommer o hälsar på.

signemo
0

Ja, jag tycker det känns bra. Fast ibland när jag blir otålig. Känns det som om jag skulle vilja förstå och se mer. Men man brukar ju säja don efter person. Så detta är kanske lagom för mig.

Var rädda om varandra