Rensa rent huset?
Tjenis. Jag undrar hur jag kan lätta på energierna i huset. Hur går jag till väga om jag vill göra det själv?
Tack så länge.

De beror påvad för energier du menar?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Där det behövs som mest är i sovrummet. Jag vet inte riktigt vad det är, men det är nåt där. Det känns som någon stör min son. Men jag är inte säker. Och då tänkte jag att man kunde göra något. Vad tror du, inget som jag kan göra?

#2 Om du upplever en andlig aktivitet där så kan du säga till att du inte vill att din son ska bli påverkad och be den att försvinna. Det är inte alltid det hjälper, då får du kontakta ett medium som kan komma hem till dig. Men det kan ju också vara andra energier eller något annat, så prova med att tänd lite salvia och föreställ dig att du renar rummet från oönskade energier.
Elisabeth

Jag har pratat rätt ut, att om det är någon här så får ni backa. Men det har inte blivit annorlunda. Men man kanske kan prova lite salvia då. Det ska jag göra. Tack så himla mycket :-)

Hörrö du vick, du måste tro på det själv för att ge kraft åt din utdrivning. Om du inte själv till fullo tror på att du verkligen ber "något" lämna er i fred så blir det bara blaha blaha.
SEV 

Men jag satt helt allvarligt och pratade med dom som jag troligtvis vet som stör. Men du har nog rätt. Mitt största problem är att jag att jag tvivlar på min förmåga. Jag ska skärpa mig :-)

Kanske därför det går bättre för medium att göra det, för att dom tror på vad dom gör!
SEV 

Det är också viktigt att man vill ha bort det av hela sitt hjärta, finns det minsta lilla nyfikenhet och en liten liten vilja att ha något där så blir det svårt att få bort det. Man måste verkligen vara bestämd med vad man vill :)
Elisabeth

Jepp, du har nog rätt där med..

Tack ska för hjälpen :-)

Tack ska ni ha, skulle det vara…