Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 249 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 23/3

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Hellas]
0

Jag har haft en riktig mysdag idag !

NancyAlke
0

I dag räcker nästan vädret för glädje och inspiration tycker jag.

Marina2
0

Livet! Att gå ut i skogen och andas! eller havet!

Zariah
0

Jag har hälsat på min syster med familj idag. Sen har jag bestämt mig för att skaffa en betal hemsida som jag ska bygga upp. Det ser jag fram emot. Men det kommer ta tid, för det är ett nytt program jag ska lära mig. En kompis ska visa hur man gör och förhoppningsvis lär jag mig det. *S* Det kommer ta tid att bygga upp sidan och det är tidskrävande, men roligt. :-) Jag kommer ha kvar min gamla sida ett bra tag till. :-)

Tiia
0

Hade tänkt lägga ner allt det andliga,men så fick jag för mig att svara på rockyboys fråga var hennes smycke var.Jag fick rätt och hon hittade det i sovrummet i en ask….det är väl någon i andevärlden som ville hjälpa mig och inte tyckte att jag skulle ge upp.

Tack för det…det gjorde mig glad idag.

Britt-Marie
0

Har varit och grattat min yngste sons sambo idag. Och hon blev glad över den presenter hon fick och det är roligt att kunna glädja. Hon fick bla ett presentkort hos frissan.

Hon hade gjort en jättefin och god Smörgåstårta som vi ätit av och vanlig tårta med. Så det var så gott så.

Har pratat med vänner och bekanta på telefon idag med. Tagit det lugnt helt enkelt. Det har varit en bra dag.

Elisabeth-J
0

En dag att vara glad för igen :) Haft det ganska lugnt, har haft en sittning och så har jag ordnat med lite annat men i övrigt haft en lugn och mysig dag :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Manni
0

Min syster och hennes sambo har varit här på påskmiddag i kväll. Trevligt sällskap och god mat!

[Chakra]
0

Jag är glad för att jag tagit "stora steg" i Livet!

Får nya insikter ofta som gör att jag vågar ta ännu fler steg.