Om ANDRA SIDAN
Hej…. jag måste bar få skriva en ny tråd här, Det fins väldigt många trådar här om livet efter det om vi återföds och så vidare. Alla som har eller har haft någon kontkat med andevärden vet att det fins liv efter det
Men det intresanta är ju med om vi kan återfödas här på jorden ? och så fall varför ? Jag tro på återfödelsen i en vis mån tex om man har gått bort som barn så kan man återfödas eller om man får ett uppdrag här på jorden. Men har lite svårt och tro på åtterfödelsen fler gånger allså att man kan ha 5 -6 tidigare liv om man nu kan det var är mednigen då ?
Jag tro att jorden är en slags läroplats allså en gigantis skola för själar där vi som själ föds och lär os det viktigaset inan vi en dag ska gå vidare ?
Ja vad tro ni ?
intresant Ämne eller hur ?
MVH Zedd75
Hej, just som du skriver, så är jorden en läroplats tror jag med. Men att det inte räcker med att födas bara en gång, utan man föds om och om igen tills vi lär oss…det är min teori iallafall…visst är det ett intressant ämne allt…
Jag minns att jag tänkte när jag var ungefär 11 år, att jag måste varit en elak människa i ett annat liv, eftersom jag hade det så svårt då….att jag skulle få igen ungefär…ett barns tankar…men nog så nära sanningen ändå…
Måste bara nämna nåt i denna tråden…detta med Deja vy eller hur det nu stavas…När man känner att man har varit på den platsen innan..fast man vet att man aldrig har varit där. Elelr som när man känner igen en situation. Att detta redan har hänt…Men man vet att det inte gjort det. DET är läskigt.
Det var som mitt ex sa flera gånger. Han kände igen vissa situationer som uppstod mellan oss. Han kände igen saker vi gjorde. Precis som om vi varit ihop i ett tidigare liv.
Visst är det konstigt…..????
MVh Mia

#2 ja mia sådant är konstigt jag har varit med om många sådana konstiga skaer i mitt liv.
Tex när jag plugga senast på en folckhögskola hade aldrig varit där tidigare men kände mig hem där med en gån hitta med en gång kände igen min klaskbratar tex som jag väven dom aldrig har sett inan.
Nu för någon måndsedan när jag flytta till min ny lägenhet häde sama ska jag har varit här innan
Men jag tor det är mycket i drömar som säger ens litte hur framtiden ska bli. Alefall har min dröm hjälpt mig att gå min egna väg mot framtiden och dom hjälper mig hela tiden .
så vistt är visa saker konstiga :)