Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medlemspresentationer
Läst 900 ggr
Zasa
0

En ny lidelse

Jag dyker kanske upp här och där (allaredan) så det var nog på sin plats att introducera sig själv! Man kan bli så beroende av forum och jag får nog akta mig för det här Skrattande.  

Jag bor i en stad i skogen och har eget tillsammans med min man. Är strax över 30 … om jag minns rätt (!) och är en rätt aktiv människa. Kanske skulle någon säga "orolig" och "ostrukturerad" men hm, det får jag nog leva med! "Aktiv" har mer med späckat schema att göra än träning …

Ang. det mediala så har jag en upplevelse från ungdomen som jag inte tycker om, ser lite i ögonvrån men längtar mest av allt att lära mig stänga av! Annars kanske jag hän-ger mig för mycket … och vad händer då? Jag har nog som det är - tänker jag idag!

Brokenfether
0

Välkommen hit…Skrattande

[Hellas]
0

Varmt Välkommen hit till ÖN å Du…….det där med beroende….
de flesta blir fast vilket de vill eller inte Flört

Jane-Lyzell
0

Välkommen

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Zasa
0

eh … när jag skrev "hänger" så menar jag "hän-ger" inte det andra … ! Skrattande (en minut senare - … ändrat)

Tuva-Lena
0

Välkommen Zasa! Precis som Hellas säger, så blir man fast vare sig man vill eller inte. ;) Har varit medlem snart ett år, och i höstas började jag distanskursen här på ÖN, jag som aldrig har haft en tanke på att utveckla min mediala sida - trodde aldrig att jag hade någon! Där ser man! Skrattande Väl mött i alla fall! ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Brokenfether
0

#4 Skrattande

SEViking
0

Välkommen din stackare, och dom som ska försöka låna din dator hädanefter.

SEV Oskyldig

BranDuir
0

Välkommen!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Elisabeth-J
0

Varmt välkommen!!! Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tommytoe
0

Välkommen!  Glad

maiya
0

Välkommen!Glad

Manni
0

Välkommen! Glad

Ina123
0

Välkommen hit, starkt beroendeframkallande ja Glad

Happyspirit
0

Välkommen Zasa!Skrattande

[Chakra]
0

Du är så välkommen!

Beroende kan man bli ja!Glad

xinluo
0

Välkommen hit. Jag är beroende och jag tittar in här innan jag läser morgonnyheterna på datorn….Generad Sen blir det många besök under dagen. Extra glad blir jag när jag har ett litet brev i min inkorg…då känner jag mig som en av er andra trots att jag inte har kursat mig inom det mediala (men jag vill)

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

leiane
0

Välkommen!

leiane
0

Välkommen!

Marina2
0

Välkommen!

TantAlma