Godmorgon 23/3
Et par minusgrader ute och snön ligger lite vit men solen skiner. Ha en bra dag allihop!
Gomorron Gomorron Tommy och alla ni andra när ni dyker upp.
Här är det kallt nu -9 grader klarblå himmel. Ser ut att bli en fin dag.

Godmorgon Tommytoe och alla ni andra.Här ligger det lite snö på marken och solen lyser termometern vissar på -8grader.
Godmorgon, även här lyser solen och det är minusgrader och väldigt vackert. God fortsättning på påsken!
Godmorgon, sa hon och snörvlade och var hes i sin hals!
Hos mig är det sol och 5 köldgrader.
Påsk fortafarande ja! Ha det bra idag med!

Underbar morgon, solen lyser från klarblå himmel.
inget snö verkar vara på väg hit enligt DMI Danmark
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/radar.htm
Ha en bra dag och en bättre imorgon

God morgon från Timråtrakten, här har vi -10 men solen strålar.
Vilken härlig dag. Önskar er en härlig dag åxå.
SEV 
Gooood morgon till er alla. I skåne har vi -4*C och sol från klarblå himmel. Låter som hela sverige strålar idag…

God Morgon….vita vidder, gnistrande skare….*S*…strålande sol och minus 8……..glittret i snön får väga upp vårbristen idag…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

godmorgon..ja lite konstigt att skriva det,,,då jag inte har sovit i natt..pågrund av värk i axel o arm..så det blir att slappa kanske idag…kanske oxå en tur till pappa..och önska han en glad påsk..solen skiner här..

Go morgon, kallt och sol kan bli en fin dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorgon här skiner solen också och det är en gnistrande vinterdag har varit ca 10- i natt nu är det bara 4,7-.Ska gå ut och gå en lång promenad senare i dag….ha en bra dag alla…:-)))))
God morgon solen skiner och det är 5 grader kallt. Skall ta en kort promenad idag och katterna vill inte ut.

God morgon! Här har vi också strålande solsken och -9 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God förmiddag! Här är soligt men kallt/isigt i vinden.har som vanligt gått en runda med hunden,gubben fick hänga med!Ha en fortsatt trevlig påsk.
God middag, soligt men kallt….ha en bra fortsättning…."LER"
God eftermiddag! Valde att inte slå på datorn förrän nu, eftersom det är en otroligt vacker vårdag ute. Vitt landskap så långt ögat når, klarblå himmel, strålande sol och vindstilla.
Jag (och Iris Hall) har legat ute på ett liggunderlag och mediterat i dag, helt underbart…