Glad Påsk på er alla!
Sista storhelgen, jul och nyår, satt jag ensam pga att min svärdotters mamma låg för döden. Dessutom befann jag mig just då i ett både fysiskt och psykiskt dåligt tillstånd.
Men jag fann värme här inne hos er både julafton och nyårsafton. Jag kände att jag inte var ensam, att jag hade många vänner här inne. Och att min svåra helg blev ganska trevlig ändå pga er!
Denna helgen är det mycket bättre med mig. Sonen och hans familj har varit här idag på påskmiddag. De har också haft en tuff tid eftersom svärdotterns mamma dog första veckan i januari. Ingenting har varit sig likt eller normalt denna egendomliga vinter, men nu börjar det faktiskt kännas som att vi har hittat tillbaka till varandra, lite tilltufsade, men vi är tillbaka.
Nu vill jag önska er alla här inne några sköna dagar, antingen ni är själva eller tillsammans med släkt och vänner. Nu har vårdagjämningen varit och i morgon ska dagen vara längre än natten, och detta faktum är väl helt underbart!
Varma kramar från Ayena
(Skickar en bild också! Den blir nog för stor att lägga inne i meddelandet)

Glad Påsk och kram Ayena, skönt du slapp vara själv den här helgen.

Glad Påsk Ayena.Kram

Glad Påsk Ayena! Stor Kram!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Kram Ayena!
Förstår dig verkligen, för visst är det skönt med vännerna man har här!
Jag själv måste gå in i "min grotta" ofta och vara ensam.Umgås gärna med vänner, men kan inte ha folk omkring mig hur länge som helst, utan de där ensamma stunderna är ett måste mellan varven.Hämtar kraft för att fungera och sortera!
GLAD PÅSK på Er alla.
Var rädda om varandra

Glad Påsk!

#7 - Jo jag är också mycket beroende av att få vara själv. Jag har valt bort många sk "vänner" enbart för att jag ansåg att deras närvaro inte gav vare sig mig eller dem någonting mer än att slå ihjäl tid. Och varför ska man slå ihjäl tid?
Glad Påsk
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Ayena..Önskar dig en trevlig påsk..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Det samma till dig Ayena!! :-) Kraaaam…

Glad påsk!
Glad påsk på dig själv Ayena! Det var en rasande söt bild du hade lagt in.