Hjälp!

Nu gick jag upp på övervåningen för jag har hört steg på kvällarna (vi har ännu ej bott på övervånongen för det är inte renoverat ännu) och skulle ta kort för att se om det fanns Orber. Men kameran började ta kort av sig självt och då blev jag så rädd och sprang ner igen. Men jag lägger upp dom två bilderna oxå som togs av sig självt

Ingen? Tycker det är jätte obehagligt

Ingen?
jag känner tyvärr ingenting, men jag måste säga att det var väldigt starka och fina Orber du lyckats fånga på bild!
Vad är det du tycker är obehagligt? Just att det kan vara ett spöke i rummet, eller känns det som denne vill dig illa?

Det är bara obehagligt att veta att det finns något och att kameran tog bilder av sig själv var väldigt läskigt. Jag är livrädd här eftersom jag ska sitta ensam hemma hela kvällen
Hur gammal är du? Hittade ingen profil.

jag är 22

nån mer?
Jag frågade efter som man måste tänka på sina svar, då en del är barn här. Det har diskuterats en del på forumet , Och här med dig visste jag inte.
Jag är inget medium utan "nyfiken amatör"så jagförsöker tänka en extra gång innan jag klickar på publicera kommentar.
Så det var inget personligt, man kan var 50 och mörkrädd. 

nej nej jag tog det inte personligt. Helt ok att fråga :-D

ingen som kan se något?

Tack TantAlma för ditt svar! Nu när jag läste igenom ditt inlägg igen så ramlade en platta öl ner som stod på varann i hallen? :-S

Hmm…. Jag tror nog du inbillar dig en del saker.
#17 Det tror jag inte… att hon gör.
Jag tycker att sovrummet är felmöblerat och har brister i harmoni. Väggen bakom sängen är för kollrig, sängen borde inte stå klistrad intill ytterväggen halvvägs under ett fönster (sängbordet ska alltså ställas mellan väggen och sängen), svart överkast är inget vidare det heller och i kombination med nallar? Barnsängen är också felplacerad vid yttervägg intill fönster och bakom en garderob.
Du har inte tagit kommandot över ditt hus och övervåningen lider av just det, övergivenhet.
Oj, det var starkt. Har missat bilden helt och hållet. Får en känsla av en guide. Måste vara din då! Ser symbolen Yin och Yang. Du behöver inte vara orolig. Det är min spontana känsla med bilden.
Är det bara jag som ser ett barnansikte i fönstret på första bilden?
jag är också en glad amatör=)
Om du tycker de käns obehagligt så tycker jag du ska försöka "säga ifrån" Så brukar jag säga då jag känner de där obehaget du beskriver.
Tex "gå härifrån jag vill vara ifred"
Eller att ni får plats allihopa men var vänlig sluta stör
Hoppas du får bukt på ditt obehag
kramar Anna
Jag känner faktiskt ingenting i ditt rum.
Hmmm, jag känner inget på bilden med sängen… men på de som kameran tagit av sig själv finns ngt….
#19 vad var felet på nallarnas placering? Eller var det en tidigare bild? *Nyfiken* =0)

Cleopatra: Anledningen att sängen står intill väggen är att jag har lillan i sängen och har den så för att hon inte ska ramla ner.

LindaSaga: Nej du har helt rätt. Har oxå sett nu att det finns en flicka i fönstret på första bilden.

Rätta mej om jag har fel, men jag ser två ansikten brevid varandra i den första bilden.

Emilia: Nja inte kan jag se nåtogt bredvid men däremot ett litet uppe i mittersta trädtoppen om du förstår var jag menar
Jag ser bebisen i fönstret på första bilden!… Lite otäckt!

pottsorken: bebis? jag ser en flicka ca 7-10 år. ser du något annat?

Jag är ett barn och när jag ser energier och Orber försöker jag komma i kontakt, även fast jag inte kan. Är för det mesta inte rädd för sånt.
Jag tycker det ser ut som det är en spegel på den sista bilden och att det är nån som sitter vid ett köksbord och lutar huvudet mot hakan.. har du ingen dotter eller lillasyster??
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/

Hejsan, jag måste bara få fråga: Vad är en orb? ;]

38# Okej. :)