Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 615 ggr
ann-69
0

kan någon förklara?

När min mormor dog hastigt för ett par år sedan så fick jag en sån konstig reaktion, har gått och tänkt på det länge och har svårt att släppa det. 

Jag stryk tvätten den dagen och helt plötsligt fick jag en våldsam oro i kroppen, skakade så jag kunde inte hålla i strykjärnet. Jag kommer ihåg att jag blev jättearg och skrek vad är det här. Lyckades putta ner böcker ur en hylla som stod brevid och ner ramlade flera böcker varav bibeln var en av dessa. Där förvarade jag begravningskort på våra bortgångna anhöriga, där låg nu ett mitt framför mina fötter.  Tänkte inte så mycket på det då, började må bättre efter bara några minuter. På kvällen ringde min syster och berättade att mormor hade hittats död.

Rocktjejen
0

Det var nog ett "tecken" s.a.s.du fick en föraning om att din mormor skulle gå bort…Något liknande hände mig då min Pappa gick bort..

Rocktjejen
0

Det var nog ett "tecken" s.a.s.du fick en föraning om att din mormor skulle gå bort…Något liknande hände mig då min Pappa gick bort..

ann-69
0

Tack för ditt svar, skönt att höra att det händer andra också, har aldrig trott så mycket på det övernaturliga tidigare men efter denna händelsen vet jag inte längre vad jag ska tro. Jag vet att min morfar hade något över det vanliga, han spådde och hjälpte folk med vattensökning genom att använda syrenpinnar för att ta ut vatteådrar för brunnar osv.

Jag har sökt information på nätet runt det att man kan känna av när andra personer dör men inte funnit speciellt mycket, Vad är det som händer egentligen? en person sa att "du har blivit märkt eller märke" förstod inte någonting av det, det kanske finns någon där ute som kan?

xinluo
0

Den kväll som min mans mormor dog blev vår hund jätteorolig och sprang runt, satte sig vid ytterdörren som om hon väntade på att någon skulle komma in snart. Vi tänkte då att det kunde vara hans mormor som gjorde ett besök hos oss, för vi visste att hon inte hade lång tid kvar i livet. Morgonen efter fick vi veta att hon dog just det klockslaget som hunden började irra runt.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo