Godmorgon 22/3
Jaha, det är påskafton och snön yr utanför. Ha en bra dag allihop!

Gomorron! Här skiner solen,ser ut att kunna bli strålande väder i Södra Dalarna i dag.Glad Påsk!
Gomorron gomorron! Här skiner solen den lovar en strålande dag här i Tumbo. Härligt, jag känner nu hur mycket jag saknat den. Önskar er alla en fin påskafton.
Kram Anki
Godmorgon på er! Här var det snö idag, men hoppas även att solen dyker upp framåt dagen. Ha en bra dag kram Fia

God Morgon vänner…..vinden piskar mitt hus…snön fyker i virvlande moln…..kollar kalendern en extra gång…nog är det väl julafton???
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Godmorgon i Njurunda skiner solen från klar himmel -7 grader blir nog en underbar dag.Njuter varje dag det är soligt och ljust önskar alla en Glad Påsk Kram
Godmorgon!
Hos mig vid Vättern är det sol, lite snö som knappt täcker marken och fyra grader kallt.
Och en skrovlig hals
och en förkylning till på gång.

hos mig vid älmhult så ligger snön vit
ska köra till en släktträff om en stund *jobbigt*

Ja då var det den 22/3 idag då..idag händer det både Påskafton och det andra..första gången detta inträffar som jag vet..denna dag kommer nog aldrig jag mer få uppleva…kul att få det en gång i livet iallafall…här skiner solen klar blå himmel..ni får ha en glad påsk och en bra dag..för det tänker jag ha iallafall…

Här skiner också solen, men det blåser rejält och vindarna är kalla! Glad påsk till er alla!
Gomorron och Glad Påsk önskas från ett soligt Falun :)
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

God morgon och Glad Påsk önskas från ett soligt Timrå
Fina ägg drutten
SEV 
Godmorgon här är en strålande sol, Glad Påsk 
Här skiner också solen :-) Glad påsk på er alla.
Drutten! Jättefint äggbo, du är så pysslig *Ler*.
Fyller du även år idag Drutten?

God morgon på er och en trevlig fortsättning på påsken.

Påskhälsningar till alla vänner från ett soligt Strängnäs!
Kramis Åsa

God morgon och Glad Påsk önskar jag er alla!
Här har vi snö och en stor sol som skiner :)
Kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej och Glad Påsk på er alla! Just inkommen efter en isig promenad med hunden.
Glad Påsk från Kungsör, här skiner solen just nu och på marken finns ingen snö..Hurra…
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"