Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 4666 ggr
Opal
0

Ansikten...

Nu har jag kommit in i en period när jag ska somna där jag ser massvis med ansikten. Igår såg jag en liten flicka men ljust, kort, lockigt hår. Hon hade gamla kläder på sig och sköt en gammal dockvagn framför sig. Såg henne från sidan. Även när jag vaknar upp ser jag ansikten.

En natt såg jag hur jag och en till stod framför en vägg. Helt plötsligt börjar jag att dra bort tapeten. Därunder finns ett ansikte av en tjej på 40 år, brunt, axellångt hår. Sedan såg jag inget mera. Jag tänkte för mig själv, vad ska detta säga mig.

[Chakra]
0

Precis så är det för mig också! Jag ser ansikten jag inte känner igen innan jag ska somna.Så har det varit i flera år!
De är väldigt tydliga, och det är främst män, men kan också vara yngre kvinnor/flickor.Aldrig någon jag känner igen!

De kommer fram ur "dimman" liksom och blir klara och bilden stelnar en stund, sen försvinner den.

Känner mig alltid väl tillmods när jag ser dom.

xinluo
0

För mig också. De sista kvällarna har jag sett ansikten när jag ska försöka somna olika varje gång ingen jag känner igen.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Opal
0

Tänk om dom kunde prata med mig så kunde jag veta mer vem det är och vad dom vill mig.

Happyspirit
0

Jag har upplevt det här några gånger med mina cirkel deltagare. Det verkar som de kommer i en period som de ser en massa olika ansikten precis innan de ska somna. Jag upplever det som de tränas upp att börja se och kunna beskriva ansikten och personer. Strax efter detta har de som haft de här upplevelserna börjat kunna beskriva dem som kommer ifrån andevärlden och få dem  igen kända.

Det är ofta personer som haft svårt för att se. Men så har det börjat så här och sen har de även sätt sina länkar. Ja, kort kan jag förklara det så. Det kanske är någonting liknande du upplever här.

Sofiae
0

Jag ser också ansikten ibland innan jag skall somna. De syns väldigt tydligt, liksom på en film, men bilden är väldigt liten och koncentrerar jag mej har jag bilden kvar en stund. Jag har aldrig känt igen ansiktena. Ibland kan det var många personer, en gång såg jag en folksamlig som satt framför en öppen spis, de var väldigt livliga som om de hade något att diskutera som upprörde dem. Det var den längsta "filmen" jag haft.

Rocktjejen
0

Ser ni dessa ansikten när ni blundar? för mig är det så iaf.att när jag blundar så ser jag både symboler och olika ansikten detta har jag upplevt ända sen jag var barn..har pratat med andra om detta men tydligen är det inte alla som "ser" inför sitt inre öga s.a.s..

Sofiae
0

Jag ser dem när jag blundar.

[Chakra]
0

Jag ser dom också när jag blundar!

Det känns rätt det som du Happyspirit skriver! Jag öppnade upp på allvar för ca 12 år sedan, och när jag tänker efter har dessa ansikten syns med jämna mellanrum just innan det mediala förstärks.Det är antagligen på väg nägot nytt igen nu då eftersom de "kommit"
Skönt ändå att höra att vi är fler som känner samma.

kajanus
0

jag ser oxå massa olika ansikten när jag ska sova o blundar, har tyckt det är mycket märkligt???

Rocktjejen
0

Ja det är kul att vi är fler absolut..men undrar samtidigt ibland vad allt detta betyder..ansikten som man inte känner igen tex. en gång såg jag en munk sittande i lotus ställning men jag såg aldrig hans ansikte han hade munkkåpan över huvudet och som då täckte hans ansikte..

[Hellas]
0

På distanskursen kallar vi det för "Flaschar" och det har diskuterats om dessa lite till och från så det stämmer nog som Happy och Chakra säger, de på andra sidan förbereder oss på möten med andra sidan vilket kanske är tur, detta inträffar i större utsträckning då man öppnar sig Skrattande, det stämmer ju faktiskt.
Det är just dessa bilder som man inte riktigt vet är fantasi eller verklighet och de är svåra att hålla kvar till att börja med.

Kram /Hellas

[Hellas]
0

#10 Just ja Rocktjejen, en munk, den mannen känner du säkert ganska väl, det kan mycket väl vara en av dina guider för vi har flera stycken *Ler*.
Han kanske satt där just för att Du ska känna trygghet, försök hinna med att fråga nästa gång :-)

leiane
1

Hej!

Jag undrar om det är svårare att få kontakt när man äter starka värktabletter (cancer OP) Är det ett hinder? 

Ha en GLAD PÅSK

Rocktjejen
0

Tack Hellas för ditt svar..Ja jag ska försöka har dock aldrig sett honom igen..

Mizzi
0

Detta händer även mig då och då, men jag hör också .

Ugefär som om man står mitt i en folkmassa och alla pratar i mun på varandra, man hör att dom pratar men kan inte urskilja vad för det är så mycket  babbel liksom.

Hur ska man tolka det ??

bjarvamor
0

Det händer även mig i perioder att jag ser ansikten. Ofta är det väldigt snabba frekvenser och ansiktena kan även förändras och bli till ett annat som i sin tur blir till ett annat. Det kommer även långa slöjor i olika färger som kan skifta form och bli till ett ansikte i bland. Det är en rätt så häftigt upplevelse, speciellt när det går i en sån rasande fart! Jag tror att det förekommer i det här stadiet som ligger mitt mellam dröm och vakenhet!Cool

Tuva-Lena
0

Jag ser också ansikten som jag inte känner igen, och det händer nästan alltid innan jag skall sova och har slappnat av. Har funderat över var jag får dessa ansikten ifrån, men sedan jag började distanskursen har jag fått förklarat för mig, att det kan vara bilder från andevärlden. Nu försöker jag att hålla kvar bilderna för att få ut mer information från dem. Pröva ni också! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Opal
0

Oftast så blir det att jag blinkar till eller ruskar på huvudet och då försvinner ansikterna. Får nog sluta med det så jag kan hålla dom kvar en stund.