OT Blåkulla
Imorgon är det skärtorsdag vilket betyder att många flyger till Blåkulla. Har ni laddat kvastarna och tagit fram hattarna? :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Japp allt är färdigt, jag har lovat att ta upp några liftare så det blir en trevlig social åktur
Elisabeth….vad menas egentligen med OT som många skriver här….? en dum fråga kanske…men frågar man inte så får man ju inte veta….
Kvasten är laddad…kaffekittlen är putsad o katten trimmad…hahahah…
Hoppas nu bara att vädret blir fint så vi kan flyga säkert….

#2 OT = Off topic vilket betder att det är utanför forumets innehåll, utanför ämnet :)
Elisabeth
tack för svaret Elisabeth….då vet jag….
GLAD PÅSK på dej.

Kvasten laddad, utrustad, nyvaxad…och försedd med snökedjor om i fall att…*S*…sittplats vid elden bokad på Blåkulla…..så …Glad Ostara!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Har inte greppat det där med flygningen ännu… har helt enkelt inte lyckats ta något kvastkort!!! Nån som har passagerarsäte och kan tänka sig att göra en mellanlandning i Östersund???

#7 Lugnt, Nancy! Jag har sidokvast på min.
Självklart, här ska ut och kvastas ;)
Kvasta kan man ju inte missa - ligger i blodet - Mamma född och uppvuxen i blåkulla(västerhaninge) så man blåser väll dit
Kram på er alla Häxor! o Häxkarar!
Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Äntligen är det dags att fara iväg dit igen. Ska bli så spännande.

Kvasten putsad och klart däremot ser inte katten ut som om han har lust att följa med……
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Jag är laddad inför morgondagens åktur till Blåkulla. Jag tar min snabbaste kvast och det finns plats för fler om nån vill samåka. Men då får ni hålla i er för det kommer gå undan. *S*
Vilken tur att man klarar sig utan kvast!
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#14 Hur tar du dig dit då? 
Min kvast är ny för året, en kvast limousine. Det får plats 7 häxor på den. 
#16 Tänkte inte på det. *S* Men du, då kan ju du starta igång brasan. För du kan väl spruta eld? :-)
Japp, allt är klart för färden i morgon, jag har bara ett litet problem att lösa kvar. Nämligen Katten!!!! Jag försöker fånga den men den springer bara iväg. Hmm, måste komma på en lösning bara. Sen är det lungt!
#18 Men du det är lugnt. Jag har en idé. :-) Du kunde kroka på en korg med kattens favorit mat. Godis funkar också. :-) Sen kliver katten i korgen för att hämta det gottiga. Det är då du startar upp kvasten och drar iväg i full fart. :-) Det låter väl bra? 
Jajamen. Kvasten är form och jag är laddad. Måste bara putsa kaffekannan också. Sen alla påskkäringar är det dags.
Glad påsk på Er allihop
Var rädda om varandra
Stryk vattenlösligt lim på kvasten så slipper ni och katten att dratta av under färden. Men undvik då regnväder medan in flyger.

#19 OK, jag testar det då! Då ska jag bara fånga en råtta då först. Det är nämligen en vildkatta jag tänkt ta med mig. hehehe!
#22 Kaka söker maka???

#22 Jajamensan!! *skrattar skrockande och gott*
#22 Ja testa det. :-)
#26 Åh, herregud så häftigt!
Får väl leta i mina gömmor och följa med!

Jag har hört rykten om att norrortspolisen köpt in en bunt kvastar, dom ska tydligen ha blåkontroll nånstans, så tänk på vad ni intar innan er resa.
Jag ska ju jpbba, men…….jag ska köpa vingar för pengarna……..
SEV 
Aj då. Har dom köpt in kvastar. Då är det kört. *S* Jag lovar att tänka på vad jag intar. Får tänka om lite tror jag. ;-) Jag har köpt en påse häxvrål inför resan så man har nåt att smaska på. :-)

Afton Gott Folk!
Kvasten är nypolerad och katten är borstad inför morgondagen! Tack för tipset SE Viking, men jag går nog på lite högre höjder i år och där uppe kan inte Norrortspolisen ta mig! För säkerhets skull så kokar jag en osynlighetskräm nu i kväll som är bra att ha i starten! Landningen är inga problem, de hittar inte till Blåkulla i alla fall! Hahaa!
Ja, vi ses på Blåkulla då imorgon!
Ps. Jag har med mig en STOR kaffepanna med speciellt "blåkulledricka" som räcker till oss alla!
Okej….då är det väll bara att ta sig till blåkullan. Får köpa en ny kvast i morgon på morgonen, så att man hinner fram i tid……Katten får jag nog låna från komppissen…VI SES!!
Ja jag tar min gamla vana kvast..O katten är det inga problem med det är 15året som han far till Blåkulla..det är bara färgningen som han tydligen inte kan vänja sig med, han är snart svart..Ja Ja, då ses vi på blåkulla. det kommer nog att bli riktiga reis efter vad jag för står efter som det är många som har nya kvastar.o dom skall väl testast..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jag är allergisk mot katter så jag tar med Robins kramdjur som är en svart katt istället :)
Elisabeth
#26 Nice Nancy…….
Hmmm… jag är också allergisk…. skulle det funka med en Black Molly (fisk) tro 
Ja då Nancy du kan ha han i kaffepannan *blink* Fisken alltså.
Jaaaaa…. smart Happy!!! Tar du med en kaffeskvätt extra då, så jag slipper dricka fiskvatten *urk*
Jadå det ordnar jag sörru!!! No problem! Och lite påskmust också om du vill ha! Rödtjut tar Lazarus med har han lovat mig mitt tog slut i går. *S*
Som jag skrev i godmorgontråden, jag fixar med gojjan mot alla sjukdomar i världen som vi kan råka ut för + att jag tar med mig en väldigt närande och upppiggande svamp som jag hittade häromdagen.
Ja du Hellas….de där svamparna gör mig lite orolig faktiskt
men om du äter dem först så väntar jag och ser en stund….. *S*
Det har jag redan räknat ut….vi ger dem till nå´t sattyg först 
Jaha ok, det borde jag väl ha förstått att du redan tänkt ut
Hmm, vi kanske kan ge en bit till Nancys fisk? först
*ler illmarigt* och skrattar skrockande.
Neeeeeeej!!! Nog för att firren är vegetarian, men mollysar är dumma nog som dom är… den enda firre som simmar in i håven när man sätter den i akvariet… Gissa hur det skulle bli med svamp också
Kan ju säga att jag inte litar helt på er, så jag tar inte med snyggaste avelshannen i alla fall…
Här kommer jag - se bilden
Vänligen Jane
Ok, Va fin du är Jane!!!!
Du kanske vill provsmaka Hellas svamp först???
Jag törs inte…
#46 Blir man inte väldigt "svampig" då!
Kram Jane
#47 Nja, jag vet inte har inte provat dem. Hon säger att man blir pigg av dem……låter misstänksamt tycker jag
Du ska nog låta bli, vi får lura i någon annan dem först. MOOOOHAHA!!
*Asg* HJÄÄÄLP då är jag förgiftad också då! Jag har inte ens luktat på svampen ju.
Det räcker tydligen med att bara prata om den.
Ja så är det garanterat Happy, för min firre simmar ryggsim just nu… 
Neee stackars krake!!
VAD har vi gjort *tar mig förtvivlat för pannan*!!!!!!!????????
Men alltså… han SIMMAR ryggsim… så han är vid fullt liv *sänder lugnande tankar till Happy*
Glad påsk till er alla vi ses på blåkulla!
:-) Alma
ÅH pust skönt…. Jag blev riktigt orolig där. Sicken tur då, att han gör det normalt också. *S*
Va bra Tant Alma ju flera destå roligare!!!!!!
Ska för träna inför flyget till blåkulla nu - i min fyska cirkel!
Nja, kanske inte riktigt det samma - men härligt är det!
Svampar tror jag man ska låta bli - om det blir så där dimmigt!
Kram Jane
#47,48: Man lär bli extremt pigg av dem + att man blir skitsnygg….ja inte för att vi egentligen behöver bättra på vare sig utseende eller självförtroendet men ändå
!
Sedan lär man komma mycket närmre den STORA sanningen, vad det nu innebär….jag menar finns det någon annan sanning än Häxans egna ring
!
Nä nu ska jag ställa in GPS:n, förra året smakade jag på en annan häxas bryggd innan avfärd och då hamnade jag i Trollkarsriket…..det blev lite fel riktning
Hmmm…. tror att dottern får stanna hemma. Hon är UNF:are (ungdomens nykterhetsförbund), undrar om dom har nån svampgräns där???
Nu har jag en kvart kvar av arbetsdagen, sedan är jag ledig till på onsdag… så det är helt klart partyläge!!!
Jag drar ut på en sisådär en timmes avrundning (ölhävande) med grabbarna vid tre… men sedan är jag redo för kvastfärd!!!
#61 Tror det är bra om du också kör med GPS.n iår Nancy 
Luuungt Hellas… jag ska ju lifta med mariaaef… har ju lixom chaufför jag
Nu drar jag, håll i gång tåten nu medans jag häver *blink*
#59 Är det säkert det, att det inte var flygsalvan som var för stark? ;-)

#64 Jaja….att du ska skvallra så då….det lät ju mycket bättre med min förklaring.
#65 Nice…….

#63 Hahaha…Nancy, blir du fuller och otrevlig, är det bäst du tar med fallskärmen. Och GPS:en blir bra om den kommer med. Jag är så lättpåverkad att jag kan fyllna till jag med. Av ångorna.
Tar min nyvaxade Turbo kvast, spänner fast katta och slänger på kaffebryggaren för man ä väl modern?! Och just det måste putsa vårtan på näsan oxå man vet aldrig kan juh finnas nån karlslok man kan "förgifta" där! Mohaahhaha glöm inte att polera vårtan Happyspirit!!!!

Nu är jag snart på gång , katten är med. Kaffekannan putsad, gps:en rätt inställd. Vi ses
Var rädda om varandra
happy å jag kommer ta en svängom till ett annat ställe oxå…fast det va ju hemligt ju……
!
Jag har nog blivit förhäxad av sanningsserum
Just ja, jag tar med mig min bärfbara dator bara så ni vet….direkrapport till ÖN hela kvällen eller nästan hela kvällen 
Jaha…. nu sitter jag här, lagom mosig i luvan, och väntar på taket… har firren i kaffekannan, kameran om halsen och gps ochlaptopen innanför skoteroverallen… var äääär du maria!!!????
Jajustja, tog ett sånt där munskydd också… så jag inte ångar ner dig nu när du ska köra 

#72 Kvasten står och värmer upp på balkongen. Jag lyfter härifrån Sundsvall kl 19:30. Beräknar att vara över ditt tak ca 19:40-19:45. Så skynda dig å kissa nu, det blir inga mellanlandningar.
Nykissad är jag… men springer nog in en sisådär 10 minuter då… firren fryser… Undrar om man ska knyta fast hatten kanske??? Äh, tar en luva över den bara *fniss* Ses snart då maria..
Oj, ni är tidiga…jag kommer senare ja, när partyt på kullen satt igång rejält ….
#75 Vågar du det???? Tänk om du missar nåt…. 

Hmm, har just landat, men här finns inte en kotte förutom mig själv! Var är ni, var är ni? Asch, jag tar en runda för att se om några har åkt vilse, eller om de är något "otyg" i görningen i natt?

Var är ni??? Sitter ju här på Blåkulla men kaffekitteln rykandes och väntar, kan ni trycka på turbon nu eller ???
Elisabeth
Är på gång, åkte visst fel pga svamparna som det talats om här hela dan ;)
Jag flyger förbi först med kvasten innan jag åker med min kvast till Harry Potter School i England.
Är så vansinnigt sugen på kaffe.
I'm coooooming sooooon!!!! 
….skyll inte på mig * visslar lite käckt nu*!
Vi skulle ju prova dem på sattygena först ju!!!
#78 Jag är på väg från trollkarlarnas förfest
!!!
Happy…..var äru……..!!
Hjälp, hon blev nog kvar..tro om jag ska vända….eller inte 
Vi tog mä ett par stycken till er flickor 
#81 Thanks Hellas…ja det är ju vår i luften nu och allt ;)
Va falls!! Kvasten startar inte….huhuhu…hasta kvasta!!…

Jag hänger med.Jag tar o puttsar först min nos,senn tar jag med en Ros.(i fall där finns någon rolig häxa som karnske kan ge mig en bra läxa om sånt jag inte redan vet något om.Men många häxor små,de säger nog som så____kom som du är.O då kommer jag kläd som en häxa bör.Med en hatt svart som natten.O jag får inte glömma katten,likaså kaffekanna .Hängande o slängandes på den gammla kvasten.Ja föresten,fågeln Koltrasten vill nog hänga med om han får.O senn när vi är framme då vill han nog ha sig en kaffetår.
Pust. Nu har jag anlänt till Blåkulla. Det tog lite längre tid än beräknat, för jag fastnade i trädtopparna och sen fick kvasten nippran.Så jag har varit och fart runt lite överallt och nu är jag yr i bollen och ser stjärnor och planeter.
Åhhhåööö….vicken störtlandning, pust, alla ben är hela, hatten är räddad och kvasten är hmmm. ja den ska nog orka hem…
Hallå här kommer jag, dansadansadansa
#83 Bybo, prova med lite 556, det brukar hjälpa på det mesta ;)
#87 *skratt* Vaaad e deeee? *korkad*
Hon menar *harkelharkel*
"Fem Femtisex", universalmedel, kolla i den lilla påsen till höver i kvastborstet, där ligger det en liten tub.
Smörj med det så ska du se på eldslågor
#88 Neeej det e du inte, det är nått allroundmedel som smörjer tror jag man kan förklara det som, bra mot rost också, funkar det inte får du lift med mig om du vågar åka med en som råkade få i sig några svampar *finss*
Ah…Harkelharkelsalva hahaha….Ska testa det!! Annars åker jag gärna med som spätta bakom dig Ina….fast…hm…kan bli lite baktugnt kanske…*S*….
#91 Jag är framtung så det jämnar ut sig ;)

Hmmm, undra vars Nancy tog vägen!? Efter en skarp högersväng när vi var nästan framme blev det så tyst därbak på pinnen. Å inte är hon här på festen heller. Nu blir jag lite orolig.
*mummelmummelsnarrrrrrrrrk* asså… ni har inte missat att jag faktiskt varit i gång sedan tre va??? Först vin, sen öl… sen en vansinnesresa med mariaef… Ja, jag fick faktiskt hoppa av på slutet, kändes tryggare … men tack för skjutsen i alla fall
åsså sen var det nån som kom dragandes med svampar för sjuttielfte gången i dag… herrejistanes vad jag känner mig jämngammal med mig själv…
Hur det nu är så tänker jag ligga å snarka bakom den här busken i minst en par kvartar till… lugn och fin alla… jag brukar ta mig framåt natten *snaaaaaaaaarrrrrrrrrrk*
*zzzzzzzzzzzz* inser mina begränsningar och knoppar in för natten nu….
Hoppas att alla sover kvar här… så vi kan forsätta pigga och utvilade i morgon!!!
*ZZZZZZZZZZZZ*
Men HOHOOOOO!!!!! Sover ni???????
Jo, jag blev ju kvar där hos trollkarlarna lite länge så när jag väl kommer till blåkulla så SOVER ni!!!!
Jag sa ju att ni skulle låta bli de där svamparna ju…..jag sa ju det…… men men envisa trollpackor lyssna inte på mig ni.
Nu åker jag hem igen ni kommer väl efter sen när ni vaknat ur dimman. Hihihi!
Kram på er. Fredagen är lååååång så ta det lungt på hemresan. Passa på att njuta av färden nu.
Ja usch jag kanske inte skulle ha tagit den där sista svampen är lite vimsig än men en härlig kväll var det med er 
#98 Nåja Ina! Det är av misstagen man lär sig *blink*. Nästa gång låter du bli svamparna och håller dig endast till påskmust va?
Kram på dig
*nyvaken å rufsig* Eeere fest eller???
#99 Ja får väl hålla mig i skinnet då och inte låta det gå överstyr, kvasten ser faktiskt lite krokig ut idag också så det kanske enbart får blir must nästa gång om inte Hellas kommer med nån gojja hon hade ju det också och den var jag aldrig på ;)
Kram på dig med
Men Gomorron Pia! Har du smakat på Hellas Gojja????
Kan du fråga någon om du hade roligt. För du sov som en stock när jag kom. Och hade nån konstig gegga på hakan.
#102 Jaaa, geggan där, vad var det???? För så såg inte Hellas smörja ut!! Eeeh…Ja Ina…hade jag kul? Jag kom ju lite sent och försökte ta igen allt på så kort tid som möjligt…:-/
Jo, god morgon Anki! :-)
Ja Lazarus???
Han tog häxgubbarna hand om de sa att han skulle på nån sorts invigning…..sen var han borta. Hoppas det gick bra för han
#103 Ja det var full fart på dig Bybo, du dansade kvastdansen 
*Asg* NEEEE säg inte Ina att hon sjöng "DET GÖR OONT" också??
#105 #106 *gapflabb* Ja, det ante mig…jag älskar att dansa..och kan bli lite vild…Men det gör ont!? DET vette tusan….*S*….
#106 #107 Hahaha skrattar ihjäl mig, har inget minne av det men å andra sidan var jag ju inte mig själv heller där ;)
Ska iväg och kolla kvasten så den fortfarande funkar, hörs sen tjejer
Kram
Ja, ja det lär vi nog få reda på förr eller senare ska ni se. OM det finns någon som kommer ihåg nåt från natten förstås. Elisabeth hon är ordentlig hon drack nog bara påskmust och hade säkert koll på er……
*fniss* Ja, Bettan ja…det sista jag mindes av henne var när hon flirtade upp nån snygging ;-)
Men BranDuir var ganska skötsam om jag inte minns fel :-)
Men var han där med??
Han var ju en av dem som släpade iväg med Lazarus till den där invigningsceremonin…….
#112 Aha….Ja, då var jag nog bra geggig i kolan trots allt hahaha

#112 …jajamensan…och han är numera invigd och lite kunnigare än i går…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
#114 Men så trevligt
Men va gjorde ni med han sen??? Sitter han i karantän. För han har fortfarande inte dykt upp. Du har väl koll på han så han mår bra efter eran ceremoni?
Här kommer jag efter igår!
Kram Jane
#116 Men guuu va söt du e!! Ja, man ska inte stressa!!!
Hej Jane! Är du hemma nu? Du ser pigg och fräsch ut det syns att du åtminstonde lät bli svampen och Hellas gojja!

Vilken härlig träff på Blåkulla
Men det var en jobbig resa, sov ända till 10.30 idag, men vaddå…. det är ju långfredag idag så det känns ok för dagen är ju sååå lång så jag bör nog hinna med allt jag ska göra ändå. Tack kära häxvänner!!! 
Elisabeth
Nu är vi bra nyfikna Elisabeht. Vem var den där snyggingen du drog iväg med???????
Lite "hang over" än då vänner så jag vet inte vad det vad ni bjöd på -hamnade på taket!?
Fick drika lite starkt kaffe för att våga tar mig ner sista biten från taket!
God morgon Elisabeth!
Vänligen jane
Hang over???
Jag trodde du och jag var överens om att vi skulle hålla oss till påskmusten i år! Du drack väl inte ur Nancys kanna med fiskvatten va?????

#120 Nu tappar jag hakan
Är du sååå sysnk så att du ser kurstrådarna? Där finns ju en bild på honom
Hmm bäst att man aktar sig för vad man skriver där, här finns inga hemligheter när det finns medium med röntgensyn på ÖN 
Elisabeth
Du Elisabeth jag har inte fuskat
Det var kära Bybo som skvallrade här en bit ovanför!! *Asg*
Kolla inlägg 111 hihihi!
#123 Men bettan då!!! *gapskratt*

Hahahaha det har jag missat, så kära Bybo såg nåt?

Elisabeth
#127 Ja, jag såg både det ena å det andra..men mest dubbelt hahaha….Jag, kan ju ha sett fel som sagt, då jag fick koncentrera mig på att hålla balansen å dansa!!
#122 fiskvatten!?
Trodde det var Påskmusten - det var ju samma färg, Hick!!!
Blää - jag som är vegetarian
*sörvelmummel* Herregud, måste ni gå upp och börja pladdra mitt i natten!!! Har ni inte förstått att man ska ha sovmorgon efter ett party… å med sovmorgon menar jag till NU… minst!!!
Ja, ja… nu är jag i alla fall vaken…. Kan nån tala om hur jag kom hem? Det sista jag minns var att jag fick rädda min stackars firre ut truten på nån tokig häxa som tänkte dricka honom… Dansat har jag garanterat gjort i alla fall… det känns i fötterna… *jämlarns svampar* …. hur hånken kom jag hem???
Jag mår illa - har jag ätit fisk, blä blä blä!!!
Trode det var en godis fisk! Ursäkta!

*Asg* MOHAAAAAA HAHA HICK!!
Lugn och fin Jane, jag räddade firren precis när du tänkte svälja… så du har inte ätit fisk… men du drack en hel del fiskvatten…. å du vet ju vad firrarna gör i vatten *mohahaha*
Själv har jag mera grodsmak i munnen… snäääälla säg att jag inte pussade en massa grodor i går!!! 
Nancy!!! Nu ska vi prata allvar! Du har väl lärt dig att man ska lita på sin första känsla!
Så är det så du känner så är det nog så!!! Och grodsmaken ska du nog lita på tyvärr. Sorry!
Ibland svider verkligheten.
Men skickar dig en stor tröstande kram i alla fall.
Phu!, måste ha varit lite dimmigt runt fiskäteriet! fick kanske i mig av svampen i alla fall!
simmar inte fiskar i vattnet? eller? Kände mig lite fjällig i magen!
Tyckte du sprang med en massa grodor i mun mest hela tiden - du sa att det var dina prinsar!
Kom ihåg att jag funderade - hur du kunde spåtta ut så många ur munnen - fast det var väll ett häxtrick va?…………
Usch vilken ful en! Undrar om du kysst den med Nancy. Han ser lite sönder pussad ut minsann. Mooohhahahahaa!
*suckåstön*!!! Så klart att du har rätt Happy… jag pussade säkert en massa grodor…. vet hur jag kan bli *urrrk* Den där sötnosen som Hellas hittat är säkert en av mina prinsar… men lämna kvar den där du… jag ska väl ha nåt att pussa på nästa år också *suck*
Jodå Jane … firrar simmar i vattnet… å bajsar …. å gör nya firrar… 
Vad säger du Nancy men ursh o fy….. nya firrar med, näe… nu måste jag spy………………….
Tarmrening nästa! kan ni rekomendera en bra kur! som man e kurant till Halloween!
De e jobbigt o va Häxa!
Min kära faster brukar köra nån form av lavasandskur!
Finns det inga djurrätts aktivister, som kan försvara dom stackars grodorna. Och en undrar om ni är säker på, vad fisklukten kommer ifrån.
Fisklukt…det är ju den förbaskade Surströmmingen igen :-(.
Fram med rökelser, Salvia å allt vad ni har!!

Neeej, vet ni vad? Det var ingen som såg mig på Blåkulla va? Jag skrek och puttade i er men ni såg mig inte. Så med tårfyllda ögon åkte jag hem igen.
När jag kom klockan fem i morse så kom jag ihåg att jag hade ju faktiskt smort in med med osynlighetskräm innan jag åkte! Inte underligt att ni inte såg mig! Jag skyller på Bran-Duir, som sa att Norrortspolisen skulle vara i farten. och min kvast är ju inte riktigt besiktigad för i år!
Men nästa år minsann, då ska jag ha en ny ferarrikvast, en röd, och då vete gudarana om det inte blir både blixt och dunder i atmosfären!
Lava låter farligt! man kanske får eld utbrott då och förvandlas till en drake
Happy! Fast det kanske är ett jätte bra flammpulver för oss häxor! så slipper vi använda kvastarna!
Det är djurrättsaktevisterna som vi förvandlat till grodor - så det ska hjälpa dem i deras arbete att förstå hur en groda tänker
Fisklukten måste vara efter fisen ja la! efter fiskvattnet!
Bjavamor var de du som knuffades så förbenat? - trodde det var svampen!
#144 Jag fick en känsla att på hållet där ifrån. 
De dricker sån vatten och lavasand sen bajsar de på brickor och fotograferar eländet!
För att se hur mycket slaggprodukter som kommit ut från tarmväggarna. Hmm, det är dessvärre sant också. Ja, så kan det se ut. Tarmrening. Dyrt är det också. Fy vale. hihihi!
Påsk draget!
#148 Ni får skrolla ned i bildspelet för att se alla goa hönor!
#147 - Vad säjer du - fotografera bajset - tvi tvi vale!
Jag kom på en historia om ett nygift par. Första dagen mannen kommer från jobbet, kvinnan har lagat god mat. När hon bjuder mannen maten, säger han att det är dej jag vill ha, så blir det. Nästa dag lagar hon mat, det blir samma sak. Den tredje dagen mannen kommer från jobbet, hittar han frun åkandes på trappräcket, han frågar varför gör du så, värmer maten säger frun. ( Är det lika med kvasten??)
#150 jjii

Jaa, Jane, jag knuffade som värst på dig och Elisabeth, men ni var så bortom allt sunt och förnuft! Men förresten, vem är svampen, hahahha?
Ä det inte för mycket skitsnack nu 
Japp
Ja, du har rätt Hellas! Nu tycker jag att vi ändrar fokus till nåt mera väldoftande!
WWWOOOWWW Vilken Pudding!!!! Och fick du nån lugn och ro på blåkulla då???
En sån kvast ska jag minsann ha till nästa år du Oona!!
Jisses, vicken dryck drack du av???
Du körde tidsmaskinen Oona - snyggt! får vi åka med nästa år!?
Svampen - var kryddan i grytan! bjavarmor!
Ha ha ha *asgarv*
Tjohej va det gick över stock och sten…i en rasande fart, kom med till nästa år vetja…
Resan till Blåkulla är höjdpunkten av trivsel, eggande toner, kråmande flirtiga danser…å en flaska hoppa högt…de ni….beställningar till första parkett emottages snarast då det snabbt blir fullbokat…
Ja e me