Fegis
Jag är nog världens fegis. Helt utan anledning. Sen är jag lite rädd att misstolkas här. Har tidiare suttit och drömt om en stor träff med alla Er jättetrevliga människor här. Nu skall det äntligen bli en träff. En jättebra ide. Ville innerst inne med. Nu kan jag inte åka med i år för troligen åker vi bort min man och jag och ev. barnen om de vill följa med. Jag fyller jämnt veckan efter.
Det vore helt underbart att träffa er samtidigt tänker jag när jag ser foton från förra året att ni ser så trygga, självständiga, förståndiga och tuffa och vackra ut. Jag vet ju genom att finnas här att ni är fantastiska , medkännande, kloka, och ibland lika hispiga som mig.
Och vad säger utseendet och varför kopplar jag samman rökning med tuffhet. (jag vet att det är larvigt)
Själv känner man sig mest osäker, feg, och inte det minsta förståndig.
Skulle jag åka skulle nog munnen glappa om allt och inget eller så skulle jag vara knäpptyst. . Varför kan man inte vara lite mer lagom.
Hoppas det blir fler träffar och att jag själv utvecklas till att inte bry sig så mycket , samtidigt som jag blir en mycket bättre lyssnare och iaktagare.
Kram på er allihop och ha en fin och skön påsk.
Var rädda om varandra
Jag känner mig också feg och osäker ibland, speciellt tillsammans med människor jag inte känner. Jag hamnar ofta utanför, vilket jag får skylla mig själv för, och tycker att alla andra är så "coola" och varför skulle de vilja vara med mig. Men jag tar chansen och åker i alla fall, för jag håller på att arbeta bort att jag ställer mig själv utanför.
Hoppas att vi får se dig på nästa träff!
Kram!

Förra året när vi skulle åka till Avesta så var jag så stursk och inte alls nervös. Men när jag satt här hemma samma dag och väntade på Drutten så blev jag så himla pirrig! Jag tänkte: Jag måste ju vara galen som åker med en vilt främmande människa, massor av mil, för att träffa ännu fler främlingar!
Men jag är så glad att jag vågade! Det kändes som man redan kände varandra. Det var inte stelt, alla bjöd på sig själva!
Självklart respekterar jag om man inte känner sig redo men jag kan nästan garantera att vi kommer mötas allihopa med massor av kramar och glada skratt!
Kram Åsa
Jag är också skit feg, jag kommer försöka ta med min man som "skydd"!
Jag kanske kommer jag också, trots att jag inte träffat en enda av er! Har aldrig känt mig ensam när jag gått mediala kurser! Så det här låter för roligt för att låta bli! Jag är ju rätt nyfiken av mig!

Här är en till som känner sig *feg*och osäker ofta helst då man inte känner andra människor.Är en utanför människa..kallar mig själv för *utböling* tex. men ibland så kan jag få jäklar anamma o då far det iväg med en massa okända..så känn dig inte ensam Signemo..vi är nog fler..

Samma här Signemo jag är en riktig fegis när det gäller att träffa nya människor, men tänker ta "risken" om jag nu får ledigt ifrån jobbet den helgen o vem vet kanske jag blir botad. 
Kramar
Jag är en "bådeockare" alltså, både en som håller sig lite utanför, men ändå med i högsta grad..*S*….
Jag var också lite nervös, det är nog de flesta..Och vad gör det om man bara är tyst…alla är olika…Och det finns säkert nån som pratar för"dig" också….*skratt*
Och jag är en av de ocoola…men så röker jag inte heller ;-)
Ska åka denna gången också….så är planen :-)
Kram!!