Glädje & inspiration 20/3
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Är underbart väder ute! det glädjer mig
, åkte bort till en sjö för en stund sedan med hunden, tänkte att man får passa på nu innan snön kommer som det sägs.
Idag kom min kära gubbe hem hit, och han är nu ledig i en vecka innan han far iväg igen till jobbet….Det är så kul o se lillvoffsingen bli helt till sig, han är ju lekfarbron för hela slanten, han hämtar alla sina leksaker och bär fram dom till honom…inte en lungn stund får han…

Jag gläds nog en del från gårdagen också. Är glad för att en arbetskompis också delar lite av intresset av det övernaturliga. Skickade sms till henne idag för att påminna om Lisa Williams ikväll. Hoppas hon tittar då kan man prata om det efteråt.

min dag..ja det är..att göra 15 små gula kycklingar..av marsipan…sen senare ska jag göra blommor oxå av marsipan..sen har jag gjort ett fågelbo av smällt chioklad o flingor..ska dekorera ägg och lägga i..sen även cholkad-doppade kycklingar av marsipan..dekorera faten sen men påskfjädrar…HA DE

Tog en promenad när solen tittade fram och då var det bara -4 ute mot imorse när det var -18!
I affären gjorde jag ett par glada idag iaf :) Dom kom dit med några pantflaskor och räknade om det skulle räcka till maten som dom skulle handla. Jag tog fram 100 kr och gav dom den i påskpresent. Sånt gör mig glad när jag kan göra något som gläder andra :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag var på kalas ikväll. Han som fyllde fick en Borat-baddräkt i neongrönt av sina grannar.*S* Vi ville att han skulle mannekänga i den så vi fick se om den var lagom, men det ville inte han. *undrar varför*
Jag är så glad över att jag mår bättre än på väldigt länge
Jag är glad för att jag hade ett toppensamtal med en av cheferna på jobbet som ville få hjälp med ett projekt som vi kommer ha här frammöver. Han undrade om jag var intresserad….yes…nu slipper jag den där andra tjänsten som jag ju inte vill ha. Allt löser sig, jag slipper starta eget
…..just nu.
Jag har flamsat hela dagen, bäst att passa på när humöret där på topp
5# Du är väll för go du Elisabeth! jag tror dem vart oerhört tacksamma för den gåvan!
Kram/ Jimmy
#5 Härligt Elisabeth!!!
Ohh, vad varmhjärtad du är Elisabeth…..
, det gjorde mig glad oxå…