Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 596 ggr
tommytoe
0

Lisa Williams

En liten påminnelse för er som inte ska till Blåkulla :). Kl 20 i TV 4 + ikväll.

Nettan_L
0

Skall ej missa detta :) Gillar henne skarpt!

Ha en trevlig Påsk!

NancyAlke
0

Tack tommytoe, programmerar genast boxen!!! Är ju faktiskt en modern häxa så jag har med mig laptopen till Blåkulla… kanske kan se det på webbtv…

Elisabeth-J
0

Jag har också med mig min laptop så vi inte missar Lisa ikväll Cool

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

mariaef
0

Jag får sätta på autopiloten och kolla på Nancy's laptop. Det är förresten på den jag skriver nu. Lite krångligt när man kör så ursäkta svtasffelen……………

TantAlma
0

Nu…. börjar det

mariaef
0

Paus… Men fy vilket otäckt avsnittHemlisJag tänker på filmen Entity som jag såg när jag var tonåring.

NancyAlke
0

Mera paus… tack för att du landade en stund maria… började nästan må illa så som du kör… Fundersam 

Tycker att avsnittet är lite mysko… vad hände egentligen med den där anden som förföljde tjejen…? En ond ande som drevs ut med Salvia och kristaller… känns lite "tamt" eller?  …. 

Nä, nu ska jag inta något som gör flygturen lite behagligare…

[Hellas]
0

#7 Ja väldigt tamt, jag tror att hon inte klarar av att driva ut andar, det har ju varit lite så i andra avsnitt, hon har åkt till hemsökta hus men inte tagit tag i problemet.

NancyAlke
0

#8 Precis vad jag sa till min dotter. Lisa är jättebra att känna in och prata med andar men hon är inte så bra på att hantera dem… men man kan ju inte vara bra på allt…

Knäppt att vi sitter och skriver här förresten, när vi är på samma ställe Flört

mariaef
0

Nä fy, jag blev rädd! Andarna brukar ju vara så fysiska mot mig, tänk om jag skulle råka ut för en sån där elak en, som tjejen gjorde. Jag som inte har varit rädd på åratal…Nu känner jag hur jag regriderar och går i barndom…hahaha.

mariaef
0

#9 Haha, jag tänkte också på det. Och nu ser det ännu knäppare ut, eftersom vi sitter på samma kvast.

chiqutita
0

Jag saknade vetskapen om vad som gjort att den följde den unga kvinnan. Vart det samma som "Andarnas makt" kallade klibbandar?

[Hellas]
0

#12 Jag håller med dig, man fick ingen bakgrund till det hela men jag tror att i 99,9% av alla liknande fall så är det någon som känner den avlidne.
Klibb andar tror jag faktiskt inte på rakt upp och ner oavsett om de omnämndes i Andarnas makt eller inte. Det programmet kändes extremt överdramatiserat.
Det är bara ett jäkligt dumt sätt att skrämma upp människor på men det är ju min åsikt.

Jimmy-Ottossn
0

Nä kvällens avsnitt var inget som tilltalade mig, dock som ni säger så är hon ganska duktig på att känna in, men hon frågar på tok för mycket, men det jag absolut inte gillar är att hon går fram till folk eller som i detta avsnittet går på frisören, vist om man börjar prata om det och sedan att frisören verkligen vill, men att själv börja är väll kanske inte så ödmjukt..

Men just att hjälpa andar över till andra sidan med kristaller och salvia, vad hjälper den anden lixom?, allt handlar då om kommunikation!! , men salvia kan vara bra för energierna efter att anden lämnat platsen…

Ja alla medier arbetar olika:)

chiqutita
0

Jag tror det är "amerikaniserat" det där att dyka på ute på stan. Gillar det inte heller, men kanske har med kultur och buisness att göra;)

Håller med #13 att det skrämmer upp och det är ju så trist att man då inte får veta hela sanningen, det är väl klippt mycket kanske. Men vet man inget så vet man ju heller inte hur man kan skydda sig.

Ni medium som vet mer, berätta gärna lite för en novis;)