Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 745 ggr
Happyspirit
0

Godmorgon

Så, var den stora dagen inne. Har ni resfeber nu då? Kvastarna laddade? Jag har inte fått tag på katten ännu men jag gör som Elisabeth tar ett gosedjur i stället, den bli bra som kudde också *ler stort*

Önskar er alla en rolig skärtorsdag!!Skrattande

Ina123
0

Godmorgon, kvasten är laddad sen igår kväll :) tack detsamma!

Tuvalu
0

God morgon! Min kvast är tyvärr trasig som så mycket annat i mitt liv *ler* så jag får stanna hemma…

sven-g
0

Är på jobbet och har rätt lungt.

SEViking
0

God morgon, snart påsklov

SEV

cloudberris
0

God Morgon!!

Ingen resa med kvasten i år…ska jobba hela påsk. Så alla ni som ska iväg..ha det så kul.Skrattande

Puss i Påsk Kyss

Elisabeth-J
0

God morgon! Idag är det dags för årets färd Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tommytoe
0

Godmorgon! Ja, ni får nog klä er varmt. Här snöar det. Glad

Bybo
0

Morning…Ingen resfeber här inte!! Älskar denna flygresa!! Tjohooo!!

mariaef
0

Godmorgon! Ja, idag är det dags att träffa alla gamla vänner igen. Men det vete tusan om man kan ta kvasten i år, här har vi 10 minusHemlisBlir man inte himlans narig om kinderna då?

Happyspirit
0

#9 Lite Vaselin på kinderna löser problemet *blink*Räcka ut tungan

Lazarus
0

Himla orättvist vad ska vi andra göra som inte får hänga på?

mariaef
0

Ja, det får bli vaselin- eller idominsalva. Och skidglasögon då mina ögon tåras så lätt när det är kallt. Råkade ut för en liten incident förra året när jag inte såg något för alla tårar. Råkade krocka med en annan kärring ovanför Uppsala när vi skulle flyga i formation. Höll på att tappa kvastlappen då. Usch, det vill jag aldrig vara med om igenCool

drutten53
0

godmorgon…glöm inte att sätta ispiggar på era kvastar..så ni kan landa säker på blåkulla…själv ska jag inte dit..har annat att göra denna påsk…HA DE

Happyspirit
0

#12 Aj då, ja sånt vill man ju undvika så långt det bara går. Men skidglasögon går väl bra. Ta det lungt där ute sen. Lycka till på färden. Ni andra får väl göra en  påskbrasa någonstans och titta på fullmånen, kanske ni får syn på oss när vi seglar förbi. Titta mot månen så kan ni vinkaSkrattande

Lazarus
0

FÖRRESTEN HOPPAS ATT ERA FORDON ÄR FÖRSÄKRADE OCH BESIKTADE….MYCKET VIKTIGT

Happyspirit
0

#15 OOppssFörvånad Det har jag inte haft en tanke på!

[Hellas]
0

Besiktigade??? Vaddå????

Är det så att någon försöker bötfälla mig såååå "Simsalabim" Skrikandes

Lazarus
0

Jag ser nog också kanske en möjlighet till beskattning till vår gemensamma statskassa,jag menar flygskatt fordonsskatt…och kanske lite avgifer för att utnyttja luftutrymmet och körkort inte att förglömma…så går det när man inte låter alla vara med på sina nöjesresor *L*

Jane-Lyzell
0

Är i startgropenSkrattande

God morgon

Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Happyspirit
0

#18 Men du Lazarus *blink* Jag kollade nu och har räknat ut att jag har en plats till dig om vi klämmer ihop oss lite. Du kan få kattens plats bakom kaffekannan! *ler stort*

Lazarus
0

Tack Happy spirit….Packar ner en flaska rödtjut och lite tilltugg så åker vi ….  mot solnedgången

Happyspirit
0

Ja och mot fullmånen!!!! *ler jättestort*Flört

NancyAlke
0

Godmorgon! Tog sovmorgon i dag, så att jag ska orka med dagens och kvällens (flyg)övningar. Mina kläder är väl tunna (kolla mitt fotoalbum) så det får bli skoteroverall vid själva flygningen… för här är det rejält med minusgrader i dag. Solen skiner och himlen är klarblå i alla fall, så det blir nog inga större problem med navigationen.

Happyspirit
0

Härligt Nancy då är du laddad för ikväll. Så vi syns på blåkulla dåRäcka ut tungan

[Hellas]
0

Jag är ju lite snuvig så jag måste röra till lite gojjor först som sätter lite fart på kroppen, men jag kommer ifatt er andra, jag har ju en upphottad trimmad sportmodell, "Kvastakvasta"  :-)

sinsiew
0

Gomorron(förmiddag) på er. Hoppas ni får en underbar skärtorsdag allihop. // Anki

Happyspirit
0

Ja, ta med dig gojjorna sen, det kanske är flera som behöver lite sånt där! Oskyldig

[Hellas]
0

Jag plockar med mig gojjan + lite svamp som jag hittade här i trakterna. Den är såå bra, ban blir så pigg av den :-)

Bybo
0

#12 *fniss* Jag kan se dig framför mig!!! Men du, glöm inte att sätta på dig en hjälm!!