Nya bilder
Jag har bytt ut bilderna i mitt fotoalbum för den som vill se ligger nu lite bilder från musikalen som min son var med i. The Wiz på Eskilstuna teatern. Ni andra som bytt bilder nyligen eller ändrat något kan också skriva det i den här tråden. *ler*
Välkomna in och titta.
Jag har precis lagt ut en hel radda bilder… mest på firrar men lite smågrisar också…
Meeen Nancy
det går ju inte att komma in där och titta ju….
Fina bilder på din son och från musikalen!
Kram
#0 Vilka fina bilder från musikalen och vad imponerad jag är för de fina sminkningarna och kostymerna.
#1 Du är otroligt duktig på att fotografera Nancy, akta dig, du kanske blir utnämnd till träffens fotgraf :-)
PS. Kan Du även redigera och försköna
, ja inte för att det behöövs dårå men vårtan min på näsa börjar bli lite hmmmm blåaktig 
#4 Måste väl erkänna att det är min dotter som är fotoexperten hos oss, även om jag också tar en del. Det är hon som tagit häxfotona och jag är fiskfotografen … och hon som kan redigera också, jag kan bara skära bort saker… å då blir det ju kanske lite konstigt med den dära vårtan *fniss* Min egen Avatar har jag ju iofs förskönat… funkade ju bra, eller hur ??? 
Hänger genast kameran runt halsen, så den inte blir kvar!!!
Nancy, jag blir oxå nyfiken på dina bilder nu när ni skriver om dom, men jag kan inte komma in på din sida….