Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1925 ggr
Aracco
0

Tolkning???

Hade en konstig dröm. Jag drömde att jag och en barndomsvän och en massa annat folk var ute och vandrade. Helt plötsligt blev det bestämt att vi skulle flyga med fallskärm eller en sån där de har när de glid flyger.. Vi skulle paras ihop 4 och 4. jag och min vän och två till skulle starta sent och jag tyckte det kändes obehagligt att vi skulle flyga. Jag gick och tänkte på hur jag skulle kunna slingra mig ur det hela. Men efter en stunds funderande tänkte jag.. äh va fn det klart jag ska prova.. Det blev våran tur och vi fick selar på oss å de va en massa snören som hängde och fladdrade överallt. vi var inte jämt matchade i vikten så precis när vi hade kommit upp i luften började vi dala åt vänster. Jag märkte att jag till min stora förtjusning tyckte om att flyga så jag insisterade på att jag skulle få flyga själv. Jag fick på mig en röd/grön skärm och började flyga över land, hav, skogar och berg och jag kände mig fri och lycklig. efter ett tag insåg jag att jag inte hade någon skärm eller sele på mig och då blev jag ännu gladare och gjorde looper och sånt i luften…

Helt plötsligt står jag utanför ett cirkustält som är röd och rosa randigt. Jag går in och ser en scen där det står mellan 12 och 14 pelare och längst upp på dem hänger det människor som har kroppar som ser ut som urtavlor. (bara den synen fick mig att skratta) Jag tittar åt andra hållet och där hänger det sånna där ringar som man hängde i på gymnastiken när man var liten. Scenen med pelarna höjdes upp och jag förstod att det var meningen att jag skulle flytta dessa klockmänniskor till ringarna. Jag flög upp och knäppte av den första från pinnen.. (ungefär som att knäppa upp bhn..) och jag gjorde en dykning jag tyckte det kändes underbart att flyga oavsett om det var upp ner eller fram och tillbaka.. Men min klockmänniska skrek.. Jag flyttade alla klockmänniskorna och i slutet av ringraden satt en gammal vän "flygarn" han hade en massa info att dela med sig av och jag lyssnade och vi skrattade mycket.. Sedan vaknade jag men minns inte va flygarn sa…

Jag vaknade med ett leende på läpparna och skrattet bubblade inom mig..

Är det någon som har lust att ge sig på en tolkning??

Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com

ikna
0

Jag gör ett försök: 

Vad det nu än är som du gör i ditt liv, så utvecklas du! 

Du provar dina vingar och de bär! Du klarar av det och du är fri och lycklig!

Du har en inre sida "flygarn", som du ska försöka lyssna mer på! Kanske det innebär att skratta och vara glad!?

KallaMigMimmi
0

Jag ser många budskap i den drömmen bla att du är trygg när du är omringad av andra människor men kan känna dig fri om du går din egen väg ibland.

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Aracco
0

# 1 Det kan nog stämma ganska bra. Skulle jag skratta mer så skulle mina magmuskler få ännu mera mjölksyra.*ler*

#2 skulle du vilja berätta vad du ser mer??? Jag går alltid min egen väg och jag är mycket social men samtidigt har jag stort behov av att få vara ensam.

Tack båda två för era tolkningar.. Hoppas att ni får en riktigt bra dag!

Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com